Elikkä olin tänään kävelemässä kauppaan ja pistin matkalla Zenin päälle. Ehdin kuunnella biisiä puolisen minuuttia, kunnes soitin jäätyi. Painoin sitten reset nappulaa soittimen pohjasta, jolloin soitin käynnisty uudestaan ja tuli "muodostetaan uudelleen". Oon pari kertaa ennenkin joutunut resetoimaan tuolla tavalla, mutta nyt tuli jotain uutta. "Muodostetaan uudelleen" palkki psähtyi n.1/4 kohdalle ja oli siinä pitkän aikaan, kunnes pomppasi ruutuun "Firmware Problem". Soittimella ei voi tehdä mitään. Sitä ei edes pystynyt sulkemaan. Ainoa mitä pystyi tehdä, oli resetin painaminen, mutta siitä ei ollut apua, koska joka resetointi päätyi tuohon "Firmware Problem" tekstiin. Nyt kun jätin soittimen pöydälle ja äsken vilkaisin sitä parin tunnin jälkeen, huomasin että soitin oli mennyt kiinni. Koitin pistää päälle, mutta soitin pysyi kiinni. Pistin soittimen kiinni tietokoneeseen, jolloin alkoi pelkästään sininen valo vilkkumaan powernapissa, mutta tietokone ei tunnistanut soitinta. Niin ja koko tämän ongelman aikana tietokone ei ole siis tunnistanut soitinta. Ja tietenkin takuu meni umpeen noin viikko sitten. Osaisko joku mahdollisesti auttaa? E: Nyt kun soitin on ollut 10-20min koneessa kiinni, huomasin että se käynnistyi, mutta edelleen jumittui "Muodostetaan uudelleen" kohtaan, mutta tällä kertaa soitin sammui hetken oltuaan jumissa tuossa kohdassa. E2: Sain korjattua. Pääsin recovery modeen ja upgradesin firmwaren, jolloin alkoi toimia!
ohjeet tällä sivulla: http://forums.creative.com/creativelabs/board/message?board.id=dap&message.id=151530#M151530 mainittakoon vielä, etten saanut sittenkään omaa soitinta toimimaan. tiedostojen siirto aina jumitti soittimen. onneksi kuitenkin creative otti takuuseen, vaikka olikin virallisesti takuu umpeutunut vielä odottelen soitinta takaisinpäin.