Creativen Inspire T3100-kaiuttimet - kokemuksia jollakin?

Discussion in 'Yleistä keskustelua digitaalisesta musiikista' started by hentriz, Mar 10, 2008.

1. hentriz

hentriz Guest

Olen nyt vihdoin ajatellut ostaa kaiuttimet, ennen kun olen pärjännyt näytön sisäisillä kaiuttimilla. Nyt kysyisin kokemuksia ja teknisten tietojen perusteella jonkun asiantuntevamman mielipidettä.

Kiitos etukäteen :)

2. abla

abla Regular member

Trophy Points:
    26
  3. hentriz

hentriz Guest

Astetta paremmat = mitä?

Minulla kun ei ole paljoa käsityksiä kaiuttimista ja ties vaikka miten myyjät minua pomputtaisivat hinnan avulla :) Täälä on varmasti rehellisempää ja jopa asiantuntevampaa porukkaa.

Siis mitä eroa?

Jos luin oikein, molemmilla oli sama teho, 25 wattia.

4. abla

abla Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli nuo minun ehdottamat ovat astetta paremmat kun nou sinun ehdottamasi ja noista X-230 on itelläkin kokemusta!?!

5. Sebu92

Sebu92 Active member

Trophy Points:
    66
    Ei noilla wateilla ole tässä tapauksessa mitään merkitystä. x-230 on parempi valinta kuin x-210.

6. hentriz

hentriz Guest

Vaihdoin tässä otsikkoa...

Aina minulle käy näin. Ensin ajattelen ostaa jotain ja sitten täällä joku kääntää pääni aina hieman parempaan :) Muttei eipä mitään. Nyt sitten vain jatkaisin tätä hommaa, eri kaiutin valinnoilla.

Kiinostaa, kumpi kannattaisi ostaa, Logitechin x-230 vai Creativen Inspire T3100. Mikäli tähän alle 40 euron hintaluokkaan saa vielä parempaa, ilmoitahan toki :) Kiitos jo etukäteen.

7. aba120

aba120 Regular member

Trophy Points:
    46
    Last edited: Mar 13, 2008
  8. hentriz

hentriz Guest

9. logipro

logipro Regular member

Trophy Points:
    46
    Minusta T3100 on parempi tuohon hintaluokkaan. logitech alkaa pärjätä vasta 100e paikkeilla paremmin

10. hentriz

hentriz Guest

Ja oman perusteluittesi mukaan vai ihan johonkin luotettavaan lähteeseen nojaten?
    Mutta tosiaan, alkaa tuo T3100 houkuttelemaan, mutta niitä käyttökokemuksia olisi kiva saada. Ettei osta sikaa säkissä, vai miten se olikaan? :)

11. Kaakatus

Kaakatus Regular member

Trophy Points:
    46
    Jos tykkää kaijuttimista joilla kehtaa jo hieman musiikkiakin kuunnella, niin Creativen T20 sijoittuu tuohon hintaluokkaan.

http://hintaseuranta.fi/tuote.aspx/33141

Muovi"subbareihin" ja niiden hattiwatteihin on melko turha panostaa. Ehkä peleissä voi hetken miellyttää, mutta musiikin vain pilaavat.

Share This Page