Mihinkäs tuo näytönjohto tökätään noista neljästä paikasta kun on kaksi korttia jossa on molemmissa kaksi paikkaa? Ylempään vasemmalle vai oikealle? Alempaan vasemmalle vai oikealle? Vai onko mitään väliä....?
eipä sillä vissiin mitään väliä ole enään, jossain olen nähnyt jotain vanhanaikaisia tekniikoita jossa näyttöjohto oli toisesta päästä 2-haarainen ja piti liittää molempiin mutta eipä sillä enään mitään merkitystä varmaan ole kun näyttikset yhdessä crossfire sillalla. voin tietty olla väärässä. tuossahan toi koko crossfire on hyvin selitetty vanhimmasta uuteen: http://en.wikipedia.org/wiki/ATI_CrossFire
Voisko joku varmistaa? Mitä kuvia olen nähnyt niin alimman ohjaimen oikealta lähtee piuha. Eniten kiinnostaa onko vaikutusta mihinkään?
Enpä itse huomannut mitään eroa mistään... Ja etenkin kun itsellä Crossfire setissä olisi 8kpl mahdollisia paikkoja. Sitten jos on kaksi näyttöä niin kannattaa laittaa yksi kumpaankin (niinkun loogista se on).
Perkele. Tuli lukihäiriö ekan viestin kohdalla. Mutta siitä huolimatta, ei ole mitään merkitystä, mihin piuhan laittaa.
molemmat ylempään korttiin. Vastataan nyt vielä että jos HD5000 sarja ja 3 näyttöä -> edelleen ylimpään
Juu se on minulla tuossa ylemmässä ja emon puolella. Kahdella näytöllä varmaan allekkain johdot molemmille korteille....?
Minulla on kaksi näyttöä, molemmat samassa kortissa. Ei sillä ole oikeasti merkitystä, mihin ne laittaa. Jos on merkitystä, on melko ihmeellistä. Laita molemmat siihen ylempään, niin ei ainakaan ole epäselvyyksiä.