crosshair? CoD UO

Discussion in 'PC:n pelit' started by miige, Mar 5, 2005.

1. miige

miige Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla on menny hermo Call Of Duty- United Offensiven Multiplayerin aseen tähtäimeen... Oon hakenu erilaisia crosshair packeja ja muita pisteitä tähtäimiks mutta ne ei tahdo pelissä toimia... Mistähän sain semmosen toimivan? Ja oon laittan tavallisen CoD:in main- kansioon niitä pak3 tiedostoja mutta ne ei toimi tavallisessakaan CoD:issa... missä vika?

2. Limasika

Limasika Regular member

Trophy Points:
    46
    Johtuisikohan tuo crosshair juttu siitä että servulla on käytössä modi jossa crosshairia ei ole (aweuo 2.0).
    Pelistä tulee paljon realistisempi kun "lonkalta" ampumiset vähenevät ja joutuu tähtäämään.

Mulla näyttäis nuita mappeja olevan kahdessa kansiossa, main ja uo. kokeileppa laittaa nuo UO mapit tuonne uo kansioon ja kokeile sitten. Cod:ia en kyllä pelaa, mutta UO:ssa tuntuu toimivan kaikki tuosta uo kansiostakin.

3. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
    käy kattomassa www.codfiles.com
    tai joku sellanen se oli...mutta en sit tiiä saatko tähtäimen toimintaa muuttumaan, koska se on kuitenki ideana että ei osuis niin helposti...

4. CoDaaja

CoDaaja Guest

>>>> www.sevo.tk <<<<

5. CoDaaja

CoDaaja Guest

tai siis onko sulla ollenkaan mitää crosshairia siinä ??? jos ei oo ni multiplayer options ja siit Draw Crosshair = YES

6. kaller

kaller Regular member

Trophy Points:
    26
    joillain servuilla saattaa olla että tähtäin ei modauksesta johtuen näy ollenkaan/jokin erilainentähtäin.

eli siis jotkut servut lataavat niitä mod packejä niin saattaisi johtua niistä...en ole 100%varma.

Share This Page