Jep moro. Eli, kun käynnistän pelin, se peli ei heitä fullscreeniin, vaan ylös jää se otsikkopalkki, ja reunallekki n joku viiva. http://img25.imageshack.us/img25/7494/kyrsis.jpg tossa vähän selvennystä. Mikä siinä on ongelma? tieäiskö joku?
jaa'a Pistin näin. Painoin apply, tuli mustanäyttö, ja jumittus siihe, suljin tehtävienhallinnan kautta, mutta prosessi jäi sinne päälle, enkä saanut pois. Sitten koneen uudelleenkäynnistyksen jälkeen peli päälle, mut ei mitään, mustaa näyttöö heittää kokoaja, ja taas sen prosessi on tuolla taustalla, eikä läheennen kun rebootissa. Onko jotain juttua jolla saisin nollattua nuo crysiksen asetukset, että saan sen päälle?
Tuo on jo aika kaukaa haettu. Asetukset löytyy XP:llä kansiosta \Documents and Settings\User\My Documents\My Games\Crysis\Profiles\[Profilename] ja vistalla \Users\User\Documents\My Games\Crysis\Profiles\[Profilename].
Niin, eli, mitä mä nytten teen tuolle tiedostolle? Siellä oli 3: Actionmap, Attributes, ja Profile. Mitä mä niille sitten teen? poistanko
Joo, poistin ne, ja näyttö käy mustana, ja sit palautuu työpöydälle. Taidan asentaa koko roskan uusiksi
Jaa niinku missä kohtaa? ja mitä sen pitäisi tehdä? Mulla se jää jumiin mustaksi siihen, ja sitten tehtävienhallinnan kautta suljen sen, mutta siihen jää prosessi pyörimään, jota ei saa pois, muuta kuin käynnistämällä kone uusiks.
sit kun se peli käynnistyy, ja sinne ylös jää se ikkuna, niin painaa alt + enter niin se menee takasin fullscreen modeen. suosittelen tekemään sen siinä alkuvalikossa kun tuo crysis on vähän sellanen peli kans et
Okei, mut mul on nyt iha sekasin koko peli, se ei ees käynnisty enää, koitan asentaa uusiks, jos auttais. Onks ne tallennukset jossain kansiossa, jonaki tiedostona, että vois sitte ottaa talteen, ettei mee hukkaan?