Moro! Eli tossa kokosin uuden koneen kun entinen levis ja pari pelii pitäs ostaa ajantapoks, nii pari yleistä kysymystä.. Onko se hyvä peli? gameplay? tarina? Ja varmaa se suurin tekijä, toimisko se mulla? Specsit: Emo - Asus M4A87TD/USB3 näyttis - Club 3D GTX 460 OC prossu - AMD Phenom II x4 955 (vieläki 3,2ghz, suunnitelmissa 3,8ghz) ram - 6gb 1333 power - 850W
En osaa ite noista vaatimuksista kahtoo, nii toimiikoha tyylii 1280xjtn high asetuksil yms.? Kiitps jos vaan osaatte kertoa
Sanoisin että fullhd (1920x1080) resolla pyöris very high ihan pelattavasti. Crysistä ei muuten pikkuresosella pikkunäytöllä kannata pelata, koska siitä pelistä 80% perustuu graffaan. Pelaaminen on ihan mukavaa, muttei se muuten ole kauhean hääppöinen peli. Silmät tykkää ja aluksi ihan monipuolinen, mutta... Tämäkin vain oma mielipide.
Itsellä sama prosessori, heikompi näytönohjain, vähemmän RAMia ja täysillä menee. Tallennettaessa tulee noin sekunnin lagi, mutta sekään ei välttämättä johdu koneesta vaan siitä, miten olen pelin hommannut Eli kyllä pyörii.
En mitenkään. Onhan se käyny parikin kertaa mielessä, mutta enpä uskalla omin avuin koittaa kun todennäkösesti koko prossu sulaa, usbit iskee liekkiä ja näyttis räjähtää jos meen räpeltään Kovasti oon lukenu että kyseinen viritys olis yks helpoimpia kellotettavia, mutta vielä toistaseks tällä 3,2:lla pärjää hyvin niin annan olla siinä Ehkä sitten tulevaisuudessa ja taidon parannuttua nostelen kelloja jonkin verran.
Juoni on sitten aikalailla sitä itseään alun jälkeen, että hatunnosto sinne jos jaksat tylsistymättä loppuun saakka.
@17thStep Kyllä se ainakin itselläni tuo prossu meni voltit auto asennossa 3.8GHz.Ja on vakaa.Siitä ylöspäin pitäis jaksaa kokeilla joskus.Ja kyllähän tuon Crysiksen pelas paremman puutteessa. Crysis 2 on ennakkotilattu.
ajattelin just johonki 3,8 paikkeille, kuulemma ku vähä voltteja säätää nii saat ihan vakaana pysymään vaikka 4,4ghz kuha tuulettimen vaihtaa pysyn vapaaehtosesti ainassi alkuun tääl ~4ghz
Enpä suosittelisi tätä peliä. Nätti peruspaukuttelu, ei muuta. Warhead oli ihan perustasoa myös, mutta loppui älyttömän äkkiä.
itse suosittelen codeja, hyviä on ainakin mw1,mw2 ja erityisesti suosittelen black opsia. vaikeudet ovat poistuneet (ainakun mulla,ja kavereilla) ja on kyllä paras fps peli mitä oon pelannut.
mw1 oli tosi hyvä. Mw2 oli hyvä, mutta ei dedi servuja, josta seurasi se että koodareita ja muitä nyyppiä oli paljon, mutta privamatsit ja clanbase matsit teki siitäkin pelistä hyvän black opsia SUOSITTELEN itte tykkään ainakin ihan sikana. pelattavuus on hyvä ja mm. prone hypyt on aidot joten sekin on poistettu
No siinä oli väliaika debate Tosissaan, postin tarkoitus on saada vähän ihan normipelaajien mielipiteitä pelistä ja mitä oikeasti vaaditaan high asetuksiin >.>
Crysisksen alkuperäinen versio kyllä kyykyttää nykypäivänäkin koneita. Crysis Warhead sitten taas on vähän enemmän riisuttu versio ykkösestä. Kannattanee lattailla extreme realistic enviroment/ Sunlight paketteja crysikseen, Jos haluatte nähdä miten se peli koneita kyykyttää.. Ei mun setillä ollut mahiksiakaan Varsinkin realistic packit laskivat kyllä FPS melkein 40... Mutta ai että oli kivan näkönen. Siihen se peli sitten jääkin. Paskaa se muuten on, kiva benchmark nykyään vain.