Noniin minulla on ladattuna amx mod x ja se pelaa ihan moitteettomasti, Omalla servulla ,mutta miten tai mihin voin asentaa niitä (.amxx ja .sma )tiedosto tyyppejä että ne toimisi. Olen asentanut joitakin (matrix.amxx/sma) ne eivät toimineet vaikka laitoin ne minun mielestä oikeisiin kansioihin.(valve/steam/steamapps/"NIKKI"/counter-strike/Cstrike/addons/amxmodx/scripting/|JA|/plugins/ noniin ne ovat minun mielestä oikein mutta eivät toimi. jelppiä! joku amxmodx Guru saa auttaa. Kits!
.amxx tiedostot ovat niitä mitä käytetään; .sma on lähdekoodimuodossa olevia tiedostoja ja ne pitää kääntää (.sma -> .amxx) jotta niitä voidaan ottaa käyttöön. .ammx tiedostot menevät steam\steamapps\xyz\counter-strike\Cstrike\addons\amxmodx\plugins -kansioon ja sitten ne pitää erikseen vielä määritellä amxx:n plugins.ini tiedostossa.
avaa ko. tiedosto vaikka notepadilla (...addons\amxmodx\configs\plugins.ini) ja katso miten muut amxx-osaset on määritelty :-| tiedostonimen (esim nextmap.amxx) lisääminen siihen plugins.ini tiedostoon riittää