CS 1.6 kaatuu noin minuutin pelaamisen jälkeen aina kun joinaan servulle. Kun disconnectaan ja joinaan uudelleen niin vikaa ei ole. Mistä tämä kaatuminen johtuu. Jossain mainittin jokin "kff" tai "ksd" kodekki joka aiheittaa kaatumisen. Poistin sen ja asensin Divx:n takaisin. Mutta ongelma jatkuu. Tuo kaatuminen on ärsyttävää kun aina pitää joinata sit quitata ja sitten vasta pääsee pelaamaan. Ja tämmöinen pieni asia. Olen laittanut config.cfg tiedostoon gl_picmic "2". Ja olen tallentanut. Avannut tiedoston uudelleen ja katsonut että se on siellä. Mutta kun joinaan servulle niin gl_picmic arvo on vakio eli 0. Pakko tiedustella että miksi tämä on näin vaikeaa. Ei kyllä naurata. Noin pieni asia mutta ei onnistu. Mutta tämä onkin cs. Toivon silti vastauksia molempiin kysymyksiin.Kiitos jo etukäteen.
Millälailla CS kaatuu. Serverin asetuksiin on laitettua että et voi käyttää tota gl_picmic 2 vaan se muuttaa sen aina vakioks eli 0.
Ei kaadu enää. Pelailin cs ja se kaatuili. No lopetin pelaamisen ja jätin koneen skannaamaan viruksia. Yksi virus löytyi,poistin sen ja takaisin pelaamaan. Ei ole sen jälkeen enää kaatunut. Tuo gl_picmic 2 toimii. Pelaan sillä itse. Eli serveri ei sitä muuta.