CS 1.6 Hienosäätöä

Discussion in 'PC:n pelit' started by Maddoxx, Oct 26, 2006.

1. Maddoxx

Maddoxx Member

Trophy Points:
    16
    Kirjoitin näin toiselle foorumille. Ei kuulunut vastausta ja ajattelin että täällä olisi henkilöitä jotka todella tietäisivät jotain.

http://s90.photobucket.com/albums/k...rent=Csnetgraph.jpg&refPage=&imgAnch=imgAnch1

Eli fps on riittävä mutta kyselin että mitkä ovat hyvät/ihanteelliset luvut tuohon "29 ms", "101/s", "in" ja "out" kohtiin? In-kohdassa on normaalisti n. 100.00 kieppeillä.

Olen yrittänyt muokkailla googletettuani. Ilman tuloksia. Joten kertokaa jos tiedätte miten tuota voi säätää. Vai onko nuo lukemat niin tärkeitä?

2. Gocom

Gocom Active member

Trophy Points:
    66
    Tärkeämpää on se miten omat säätösi ovat. Erityisen tärkeät ovat rate-asetukset. Noilla luvuilla ei sinäänsä ole väliä mutta väliä on näillä, eli ihanteet joita tavoitella:

Ping: 1
    Choke: 0
    Loss: 0

Tosin noihinhan voi vaikuttaa vain rajallisesti itse. Arvot riippuvat myös muiden pelaajien yhteyksistä, ja netin nopeudesta.

Itse en edes tajua koko kysymystäsi sinäänsä? Ei noilla sisääntulevilla ja ulos menevillä arvoilla ole väliä, kunhan ne pysyvät nettiyhteytesi kapasiteetin sisällä. Toisin sanoen 256 kt:n nettiyhteys riittää pelaamiseen hyvin.

Ne arvot tosin jotka pakettien liikkumisen ihanne arvoihin vaikuttavat ovat koneesi tehot, ja yhteytesi. Kaikki on aivan suhteellista.

Cheers!

Last edited: Oct 26, 2006
  3. Shagrath_

Shagrath_ Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis noista choke ja loss jutuistra on tapeltu enemmänkin.
    Tarkoitatko Gocom että ne ovat hyvät jos peli ei yritä ylittää kaistan lähetys- ja latausnopeutta? Silloinhan jonkin sortin netlimitteri joka cappaa käytön pelille. :) Taisin käsittää hiukan väärin.

Share This Page