Cs 1.6 HLDS

Discussion in 'PC:n pelit' started by Herzzan, Apr 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Herzzan

Herzzan Regular member

Trophy Points:
    26
    Latasin HLDS update toolin ja latasin kaikki tarvittavat. Nyt minulla on kaikki kasassa, mutta tarvitsisin apua porttien kanssa. Minulla on F-securen palomuuri ja linksys reititin. Pääsen säätelemään molempien portteja.
    Tuolta sain ohjeet, mitkä portit pitäisi avata: ohjeita
    ja täältä jotain ohjeita ja myös Portforwarding
    Avasin nuo mutta eipä servulle pääse kukaan. Se on edelleenkin LAN. Olen yhdistänyt kannettavan WLAN:iin ja yritän tehdä kannettavalla sitä servua.
    Ajattelin että vika saattaa olla IP. Suorita->cmd->ipconfig, siellä lukee, langattoman lähiverkon sovitin langaton verkkoyhteys: IPv4:n, aliverkon peiteen ja oletusyhdistyskäytävän Ip addressit. Muutapa ei sitten olekaan. Minulla ei ole static IP:tä, eli pysyvää vaan joku PPPoE. Minulla servu toimi ennen langatonta nettiä erittäin hyvin, wlanin tulon jälkeen servu ei ole toiminut. Reitittimen DMZ on käytössä, mitä se sitten lie merkitseekin, ja laitoin IP:ksi oman tietokoneen IP:n eli 192.168.1.###

Sitten kun olen mennyt servulleni cs 1.6:ssa, consolessa on tälläinen: "WARNING: UDP_OpenSocket: port: 27015 bind: WSAEADDRINUSE
    NET Ports: server 27015, client 27005
    Could not get TCP/IP address, TCP/IP disabled
    Reason: WSAENOTSOCK
    No IPX Supp"

Ja muuten mikä tämä mySQL on ? Jossain ohjeissa lukee että sellainen tarvitaan.
    ** Virhe korjattu, nytten toimii taas. Olin sählänny väärän IP osotteen. **

Last edited: Apr 3, 2010
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page