CS 1.6 ongelma / yhteensopivuus ongelma?

Discussion in 'PC:n pelit' started by labelloAD, Jan 2, 2006.

1. labelloAD

labelloAD Regular member

Trophy Points:
    26
    Mulla nayttis ATI radeon 9600 xt ja emolevy on kanssa joku ATI, niin ku pelaan 1.6 nii fps laskee sadasta kymmeneen, sillon ku vihu on kentän toisella puolella mua niin se on sillon 100.. olen kokeillu kolmea erilaista fps konffia ja mikään ei ole auttanut.. ja siinä servers, internet välilehdellä fps laskee 14.. kokeilin kaverin näytönohjaimella tota peliä niin fps pysyy koko ajan 60.. mutta silloinkín internet välilehdellä laskee. nii voisko johtua jostain emon ja näytön yhteensopivuuus ongelmasta? (oon jo ottanu v-syncin pois ja asentanu XP uudelleen , eikä auttanut) (Ja vielä sellanen että kun vaihan resoa tai värejä vaikka ihan huonoimmalle niin sekään ei vaikuta yhtään) Oiskos teillä mitään konsteja tohon?

2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    Oletko koittanut vaihtaa OpenGL -> Direct3d tai päinvastoin CS asetuksista?

3. labelloAD

labelloAD Regular member

Trophy Points:
    26
    juu olen.. aj olen asentanut xp uudelleen.. reson muuttaminenkaan ei vaikuta vaikka hyllähän sen pitäisi vaikuttaa.. tuntuu että vaikka tekisin mitä tahansa tälle koneelleni niin mikään ei tunnu vaikuttavan.. ei ole konekkaan rikki kun oli juuri vähän aikaa sitten huolossaa juuri tämän ongelman taikia.

4. lam0r

lam0r Guest

5. Harzax

Harzax Guest

en tiiä peli planeetasta mut www.csfi.net on näitten aiheitten ratkaisuun paras.

Share This Page