Eilen ilmeni sellainen ongelma että kun pelaan cs niin hiiri ja näppis "lagaa" eli kun liikautan hiirtä niin ukko kääntyy vasta pari sekunttia myöhemmin.Sama juttu näppiksellä.Vielä pari päivää sit toimi normaalisti.Asensin steamin ja cs uusiksi ja laitoin samat asetukset mut ei silti toimi.Kokeilin huonontaa säätöjä mut silti sama ongelma pysyy.Vielä pari päivää sitten toimi myös moitteettomasti.Eheytin myös kovalevyt(ei apua pelattavuuden kannalta).Tietääkö joku ratkaisua?
Oletko koittanut eri servuilla? Minulla onm melko samankaltainen ongelma mutta se ei sinänsä Ole ongelma, vain tieyissä servuissa se on (kutn mulle jos se on breakfloor niin tekee samaa).
Joo olen kokeillut.Sen saa korjattua väliaikaisesti laittamalla eax äänet päälle mut äänet on sit perseestä.Toinen vaihto ehto on laittaa tehtävä hallinnasta steam/hl prioriteetti pienelle.Toi jälkimmäinen auttaa mutta saattaa esiintyä lagia sit muuten.Kukaan ei tunnu tietävän miten toi asia korjataan "oikeasti"
Viiden pisteen vihje: Kannattaa kysyä Valvelta tai sitten vain mennä etsimään googlesta lisää aiheesta liittyviin ongelmaa, tai odottaa täältä vastausta
Valvelta voisi kysyäkkin mutta googlella olen jo koittanut etsiä kuten varmaan kaikki muutkin sherlockit mutta sieltä ei löytyny apua.Afterdawnissa taas on näitä tietäjiä ja kysyminen ei maksa niin samahan se on kysästä.Mut kait se on sit valvelle laitettava postia