Noniin amx mod x toimii ja oon laittanu consoleen et sv_lan 0 mut sinne ei muut pääse ,kaverilla on samat mut sil toimii, niin et mikä siin on? Voisiko joku auttaa?
sama vika. . kaverilla onnistuu näin, mutta mulla ei. "new game" ja servun asetukset ja sitten käynnistää serverin. kirjottaa konsoleen sv_lan 0 ja antaa ip:n voi connectoida sinne, mutta en voi tehdä samanlailla omalla koneella. tai siis sinne ei pääse kukaan. mikä avuksi?
En kyl yhtään tiedä paljoakaan näistä mutta, eikä sun pitäis laitta consoon että: sv_internet 1 . Koita jos toimii.
kiitti ! Mutta se ei toiminut se sv_internet 0 koska console ei tunnista sitä olisiko muita neuvoja ?
http://www.cstrike.ro/console_commands.php Ei tultakaan löytynyt mitään, kannattaa lukea uudelleen tuo CoCom:in viesti.
Aihe on suurinpiirtein sama joten kysyn tälläistä: Miten saa rankin ja statsit amx mod x:ään? Sieltä kyllä löytyy tämmönen tiedosto kun statscfg.amxx, mutta pitääkö ladata erikseen vielä joku rank modi?
@batukka Asenna amx mod x ja mene consoleen ja kirjoita : amxmodmenu Sitten painele seuraavaa niin siellä lukee et options tai jotain tommosta sit painat sitä ja siellä on et (say /me no-yes ) Ja kaikki noi muutki -stats ja nin pois päin. tarvitsen itse apuja niiden äänien laittamisessa omaan servuun Niinku BUUM HS! tai HEADSHOT iha sama mut en osaa asentaa noita eli helppivä!
Kerroppa sun Modeemisi malli, sen jälkeen sun pitää netin kautta kirjautua modeemisi, asetuksiin ja poistaa tuo nat. Huom: mikäs on sun palvelun tarjoaja, kotos aina ei ole kiinni omasta modeemistasi, se voi olla myös et palveluntarjoaja rajoittaa esim: että et saa tehä mitään hosteja eli suomeksi sun palveluntarjoajalla on NAT--> päällä. Ja jos sun ip on vaihtuva niin sekin rajottaa... "(JOSKUS)" HUOM: Foorumilla on myös haku sitä kun käyttää niin löytää todella monta aihetta tuosta NAT- Hommasta....
Kitos! Mutta kun en jaksanut jauhaa sen host servu knassa niin alotin sit vaan Delicated servul se on paljon parempi vaihto ehto kuin hosti Eli tän vois vaik sulkee.
Pakko muuten vähän tuota suomicomin, mainosta moittia. Siis asiakas palvelu on 10 ja papukaija merkki. Mutta tuo nopeus on iha päin Peee!!! Mulla on 8 megaa ja mun toi css:n PINGI on min, 30. Kaverilla on sama mut sonera ja pingi 5 aina, muijallani on elisa 1 meganen, ja pingi min 15-20. Toi on ihan ("P.A") Liittymä. Anteeksi tästä, kun tämä ei liity aiheeseen mut oli pakko mainita ku toi työntää noita mainoksia joka V nurkkaan.