Eli peli on 1.6 ja mulla on alkanu tulle tollasii outoja tökkimisiä esim. kun pelaan matsii ni mun jätkä jäätyy mut nään ku kaikki muut liikkuu ja kuulen kaiken, eli koko peli ei siis jäädy. Oon jo asentanu uudestaa cs ja ladannut uudet ajurit näytön ohjaimeen ja directx:ään ja kaikkee oon koittanu mut ei mikään auta. Luulen että vika on Win7:ssa koska vistalla se toimi vielä ihan hyvin. Apuja kiitos.
hmmm--- kerrohan konees tiedot. kokeile: -scannaa tietokonees -tarkista konees lämpötilat esim ohjelmalla CoreTemp. jos on yli 80astetta saatta koneesi olla pölyn valtaama. -jos sinulla on huono kone??? E: kirjoitusvirhe xD
Mulla sama CSS ottaa noin 5min välein sellasia lagipiikkejä että ei voi 3-4sec tehdä mitään. Toivottavasti sainsin vian selvitettyä tai joku osaisi auttaa?
Ongelma kuullostaa siltä että liityisi jollain tapaa internetyhteyteen. Mikä internet-liittymä ja nopeus? Olen myös jotain tapauksia kuullut, että 7:ssa saattaa esiintyä yhteysongelmia. Eli alkanut katkeilemaan ja takkuilemaan.
No mul 12 meganen joka on muutumas 24 megaseks ja tää on PHPOY paikallinen netti, ku tääl korves asun.
mulla pätki css mutta sain sen console komennoilla kuntoon esmin pelipurkin sivuilla on mainioita neuvoja css peliin... ja jos koneella on paljon ongelmia silonhan css pätkii joka saatanan sekuntti itellä kokemusta ku löysin yli 900 paskaa mun koneesta
900 ongelmaa koneelle vai?? jos on kone paskalla viruksenturvalla elikkä sillä windowssin alkuperäsellä virusturval 3 vuotta käytössä