cs pc game HELP!

Discussion in 'PC:n pelit' started by FBI_bbc, Nov 8, 2004.

1. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Moro!

Sanon nyt suoraan et tuolla CS nettipelissä niin noilla serveleillä on VIT*** tyhmää porukkaa kun ne ampuu omiansa... Tietääkö kukaan mikä olisi sellanen serveri johan pääsee pelaa ja ei ammuta omiansa??
    Sekä muutenkin mukavaa porukkaa.
    Jos siihen tarttee sen koodin niin kertoisitteko sen mulle en ole sellanen KUSIPÄÄ kun jotku siellä...

Anteeksi minun rumaa kieltä mut ei muuta pysty sanoo noista pelleistä jotka tappaa omia.

KIITOS ETUKÄTEEN. :) Terveisiä Helsingistä.

2. jorkkeli

jorkkeli Regular member

Trophy Points:
    26
    koita ettii sieltä cs:n asetuksista joku friendly fire kohta tai vastaava...sit laitat sen päälle tai pois...en muista kumpi...

3. towelie

towelie Regular member

Trophy Points:
    26
    CS on CS ei noista pääse eroon ku claani matseissa ja treeneissä, jos niissäkään. Pellejen takia sitä dodiin siirryin, eikä kaduta yhtään ! Jätä suosiolla CS on paljon parempiakin vaihtoehtoja, mutta jos pakko päästä CS pelaa ni kannattaa pelaa CSS. Siihen ei ole onneksi kovin paljoa pellejä pesiytyny paitsi nämä, jotka on hommannu kräkätyn version. Ne voi pelaa kuin haluttaa, koska ei tarvii pelätä accon bannausta.

4. ZuZ

ZuZ Guest

Eipä tuohon auta kuin etsiä servereitä missä ei ole Friendly fire päällä esim. pelit.surrfi.net serverit.

serverien ip:t löydät:
    http://pelit.surffi.net/index.php

Suunsoittajia joka servulta löytyy, mutta niistä ei tarvitse välittää, itse en seuraa sitä "pelichattia" juurikaan vaan keskityn pelaamiseen.

PS. Jos haluat välttämättä pelata FF = on servuilla niin etsi klaanien public servereitä missä on admin pelailemassa joka sitten antaa kenkää pelaajille jotka tahallaan tappavat omiaan...muutenhan tuo FF kuuluu pelin juoneen eli vahinkoja sattuu ja joskus oma täräyttää omalta hengen pois...

Share This Page