Lataan CS-source custom mappeja. Puran ne valve/cstrike/maps kansioon. Ei toimi. Mitä tehdä? Asentaa muualle? Värkätä asetuksia? Apua? Lauseetkin on lyhyitä. Hui. Niin.
eijei... mä teen sen ainaki että mä avaan all seeing eyen ja meen johonki mäppiin mitä mul ei oo ja steam lataa sen kentän mun koneelle oikeeseen paikkaan ja suht nopeesti ja pääset heti pelaa ja tästäpä tuli pitkä lause.
eijei... mä teen sen ainaki nii että mä avaan all seeing eyen ja meen johonki mäppiin mitä mul ei oo ja steam lataa sen kentän mun koneelle oikeeseen paikkaan ja suht nopeesti ja pääset heti pelaa ja tästäpä tuli pitkä lause.
Joo no oon mäkin pari mappii tollein lataillu, mutta kestää vaan niin julmetun kauan, että jos joku tietäis miten ne mapit saadaan peliin lataamalla joltain sivulta, niin olisin kiitollinen.
bsp -tiedostot maps kansioon ain -tiedostot maps/graphs kansioon Mikäli mukana tulee uusia tekstuureja, ne materials kansioon Yleensä tarttee vaan purkaa oikeeseen paikkaan tai jos vaaditaan jotain säätöjä niin ohjeet on yleensä mukana.