CS:S ei käynnisty.

Discussion in 'PC:n pelit' started by juhoa, Sep 27, 2006.

1. juhoa

juhoa Guest

Minulla on sellainen ongelma että kun painan CSS:ssän kuvaketta niin siihen tulee se PREPAIRING TO LAUCH COUNTER-STRIKE:SOURCE.... Niiku pitääkin mutta sen jälkeen ei ruudulle tule mitään. Pikaista apua kiiton =)

EDIT: Mulla ei oo sitten mitää ajureita täs koneel koska latasin tän XP:n uudestaa ja en oikein tiiä mitä ajureit tarvis. Ku ei äänetkää kuulu. Ja kone on Fujitsu Siemens Amilo D8830

Last edited by a moderator: Sep 27, 2006
  2. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    koitappas ensin asentaa ne ajurit koneelles. eihän siinä toimi mikään jos et ole näyttiksen ajureitakaan asentanut. Noiden pakettikoneiden mukana tulkee drivers and utilities levy josta löytyy tarpeelliset ajurit. Mutta kannattaa ainakin näytön ohjaimen ajurit päivittää ennen kun rupeat mitään pelaamaankaaan.

Jos sinulla on ati radeon näytönohjain niin täältä saat siihen ajurit:

http://www.ati.com/

Jos taas on nvidian näytönohjain niin sitten täältä:
    http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Last edited: Sep 28, 2006
  3. juhoa

juhoa Guest

No nyt latasin kaikki siltä levyltä. Ja jotain sieltä www.ati.com Mutta en tiedä latasinko oikean päivityksen koska kun olen alkamassa pelaamaan se ilmoittaa että lataa näytönojaimesi päivitys. Mutta en oikein tiedä mistä sieltä. Minullahan on tuo 9000 series.

4. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    eli menet atin sivuille ja sitten seuraavasti:

drivers and software--->windows xp drivers and software--->radeon--->driver download--->radeon 9000 series--->sitten lataat sieltä microsoft frame work ja asennat sen. sen jälkeen ati catalyst control center, ja sen kun asennat niin valmista pitäisi olla.

5. juhoa

juhoa Guest

Ai juu kiitos :)

Last edited by a moderator: Sep 30, 2006
  6. juhoa

juhoa Guest

Ja nyt vielä pitäisi ladata Service pack 2 tai uudempi. Mutta mistä? Katsoin tuolta Microsoft Downloadseist mut siel oli vaa päivityksii tai sitten en vaa ettiny.

7. lauri_lr

lauri_lr Regular member

Trophy Points:
    46
    Tuo SP2 on vaikeampi homma, jos windows on tullut muualta kuin kaupan hyllyltä. Itse sain SP2:n pistämällä "automaattiset päivitykset" päälle, niin tuli sitten ilmoitus että päivitykset ovat valmiina asennettavaksi ja siinä oli sp2. Omanlainen kikka mutta sainpahan asennettua.

8. juhha84

juhha84 Active member

Trophy Points:
    66
    Piratismiin minä en ainakkan ala antamaan neuvoja.

9. juhoa

juhoa Guest

10. juhoa

juhoa Guest

Share This Page