Kuinkas monta megaa tuo lataa/imee esim. tunnissa, kun uudessa asunnossa on rajattu noita imu/uppimismääriä, ni pitäis tietää kuinka kauan tota saa hakata
net_status komento konsoliin ja saa niitä tarkempia lukuja esiin. Vaihtelee 10-50 megatavua per tunti välillä, riippuen palvelimista, pelaajamääristä ja omista asetuksista.
Olikohan se niin että rateja säätämällä voi määrittää kuinka paljon se lähettää ja vastaan ottaa tietoa, mutta mitä pienemmät ratet niin sitä huonompi pelattavuus. eli kirjotat vaikka consoleen että rate_15000
Jos yhteys on hitaampi kuin 1mb niin: rate "8000/25000" cl_updaterate "30/60" cl_cmdrate "30/60" ...ja jos yhteys nopeempi kuin 1mb: rate "25000-85000" (25k on ihan hyvä) cl_updaterate "80/100" cl_cmdrate "80/100"
@Ryukage Ei me olla rateista puhuttu, vaan SIITÄ kuinka paljon cs lähettää dataa, Down on noin 10kb/s vähän alle sitten uppi taas on 1kb/s niin näytti ainakin mun Netlimiter2 Pro kesken pelin.
Riippuu kanssa aika paljon servusta, jos servua hostataan 512/512 netillä ja pelaajia on servulla 10, niin jokaiselle servu jakaa kaistaa 5,12kb/s. Yleensä kunnon netillä hostitulla servulla clientti lataa sen 10kb/s ja uppii sen 1-5kb/s.
Mitä tolla net_status komennolla katsoin, niin up näytti noin 20 kb/s ja downia ei mun mielest näkyny, mahdollista?
Jaa siis paljon sendii... No laittaa noi oikein huonot ratet ja imppaat sitten vaikka jonkun net limiterin niin saat ite määrätä paljoa saa kerralla lähettää/ottaa vastaa...