niin kun meen servulle ja oon pelannu jota pari minuuttia niin peli jökkää päälle minuutin ajaks ja sama toistuu aina parin minuutin välein eikä pelaamisesta tuu mitää :S osaisko joku neuovoo mitä pitäis tehä?
no kun ei se ennenkää oo tehny sellasta ja sammutan mää yleensä aina sellatteet jutut mitkä tiedän turhikisi...
moni nopeuksinen netti sulla on ja ku sä pelaat niin pysähtyykö se kuva hetkeksi ja sit taas parin minuutin päästä sama ???
netti oli vähintään 2 megane ja niin se kuva pysähtyy päälle minuutiks ja sit voi taas pelata pari minuuttia ja pysähtyy uudeleen...
hmmm.... se voi johtua servustaki jos sulla on netikka nii mee testaan nopeuttas tälle sivulle http://nopeustesti.kotinet.com/results.php
toi testi näytti tollee-->3196.4 kbps Liittymäsi nopeus ja en tiä johtuuks se servusta kun kävin kahella servulla ja molemmilla sama juttu
onks sulla vain toi 512 muistia ja ookko päiviyyänyt näyttiksen ajurit ja muutenki ookko päivittäny konees ajureita mullaki oli 512 muistia ennen sit ku ostin gigan muisti kamman niin sit loppu pätkimiset mut kyl toi sourcen pitääs toimia 512 kammallaki. onko sua muuten nakattu pois mistää serveriltä liian suuren pingin takia ???
joo on vaa toi 512 mut ostan vähän ajan päästä itekki gigan lisää eikä ole nakattu ainakaan suomalaisilta servereiltä liian ison pingin takia paitsi sillon kun on unohtunu waret päälle. Joku aika sit kaveri päivitti näyttiksen ajurit mut ei kai muita sitte, en oo oikee mikää nero näissä hommissa...
ku meet jollekkin servulle niin onko sun latency yhtään korkealla jotain 400-2000 tolta välilt joskus jos on niin siinä mä en osaa auttaa ku itellä on sama vikä nytte et latency hyppii taivaassa
muistaakseni se oli vaa ihan tos 20 paikeilla, suomalaisilla servereillä olin ja melkee aina muutenkin oon
poistelin tossa aamulla jotai kamaa koneelta ku kovalevy ihan täynnä että jos liittyis siihe jotenki en tiiä...
ei varmaan jos et oo epä huomiossa menny poistaan steamin kansiota. mut nyt ei tuu mitää mieleen et mikä siinä vois olla vikana ja koska viimeksi oot eheyttänu kiintolevys ???
en mielestäni ainakaan mitää steamiin liittyvää poistanu...jos vaikka käynnistelisin konetta taas uudelleen jos toimis
joo oli se asema analysoinnin jälkee aika paskana eli eheytys on paikallaa. muutenkin vaa 10% vapaata tilaa ja eheytys vaatis vähintää 15% eli taidan poistella vähän kamaa ja eheyttää jos auttais jotai
Koita laittaa grafiikkaa huonommaks jos vaan mahdollista. Mutta toi kyllä kuulostaa vahvasti siltä että sulla on joku pöpö koneella joka kuormittaa prossua. aja virustarkistus ja spyware tarkistus läpi ni pitäis kyllä lähtee pelittää.
riittääkö jos laitan spybot - search & destroyn ja dna nettiturvan täyden tarkistuksen? muita ei mul ookkaan paitti no bug doctor