Cs-S tilttaa aivan kokoajan

Discussion in 'PC:n pelit' started by Melonipuu, Feb 5, 2005.

1. Melonipuu

Melonipuu Regular member

Trophy Points:
    26
    ELi Counter strike source aloitti tänään pelleilemisen. Noin 10 minuutin kuluttua(joskus aikaisemminkin) ku on joininut serverille tulee oikeaan ylälaitaan ilmoitus not connected, sitten peli jumittaa vähän aikaa ja hetken päästä kaikki tyypit ovat näkymättömiä, niin että vain aseet näkyvät ja playeri listassa näkyy vain, että kaikki olisisvat unconnected. KAikilla servereillä.
    Tänään on ollut häikkää kyllä myös tuon elisan netinkin kanssa, mutta voisiko se jhtua siitä?
    näytönohjain uusi radeon x800 pro ja muistia giga. Muut pelit kyllä toimivat, mitä nyt olen paria kokeillut.

Mitä tässä voi tehdä? Asentaa uudestaan, onko se mahdollista enää tuon steamin kanssa?

2. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Ootkos hakenu päivityksiä esim. Näyttikseen ja muihin piireihin? Ja palomuurista peli päästetty läpi?

3. Melonipuu

Melonipuu Regular member

Trophy Points:
    26
    Joo kaikki on tehty, taitaa kuitenkin vika olla tossa elisan netissä, pätkii nimittäin kokoajan, joten se on vissiin se ongelma, steami vana sekoo aivan kun netti pätkäsee des sekunniks.
    ELisalle olen soittanut ja korjaavat sen varmaan viikolla...

4. ZuZ

ZuZ Guest

Meikäläisen vinkki on että vaihda palomuuria jos sulla on zone alarm-palomuuri, koska se aiheuttaa 5-10 sekan hyytymisiä Sourcessa jonka jälkeen peli sekoilee.

Itselläni teki näin ja korjaantui kun vaihdoin Sygate personal firewalliin toinen hyvä vaihtoehto on Kerio personal firewall, molemmat löydät kun googletat ja molemmat ovat ilmaisia.

Sama ratkaisu myös löytyy itse steamin ja zone alarmin forumeista :)

Share This Page