eli mulla toimii Cs:s hyvin, mutta pingi sais olla pienempi.. kaverilla on sama yhteys mutta puolta pienempi pingi... oon kuullut rateista ja siitä että vaikka zone alarmilla sallii yhteyden niin silti hidastelee... kaksi vaihto ehtoa minulla siis on 1. uusi palomuuri - mikä ois hyvä???? 2. Ratet kuntoon - mitkä pitäs olla 1MB/512kb mieluiten ottaisin molemmat niin ja jos muita ratkasuja on otan mielihyvin vastaan... kiitoksia vaan
Itellä 2MB/512kb. Rate 30000 cl_updaterate 101 cl_cmdrate 101 Noilla pingi ok ja chokeki pitäs olla 0.
Ööh, mikä toi rate juttu on, ku mulla on joku 1mt/100kb tai joku, niin vaikuttaako se muissakin kuin peleissä yhteyden nopeuteen? En tiedä yhtään onko minun rateni päin persettä vai kohdallaan... Voisi minunkin yhteyteni nopeutua ;D
ne on netti nopeuden jotkut softa pohjaset defaultit, Eli kun modeemi räjähtää tai kun netti liikenne on nolla niin Steam voi sanoa et sulla oli väärät ratet... kaikki syy pistetään rateille ja sun netilles jos meet valittaa steamille lagauksesta tai kysyy ratkasua ongelmiis sieltä ne pitää netin joka tapauksessa optimaalisena jos ne on oikein... en kyllä oo koskaan kuullu 1Mb/100kb yhteydestä... Piiska hei! onko noi ratet 2MB vai 1MB? joka tapauksessa se auttoi vähän... pitää silti löytää uus firewalli... kiitos vielä..