Niin, eli joku vois varmasti kilttinä henkilönä kertoa minulle mitä eroa on scripteillä ja bindeillä? Ja toiseksi joku kovin kiltti henkilö voisi varmaan valmistaa minulle sellatteen scriptin, että kun kiekan alussa ostaa jotain niin sinne alas tulee lukeen mitä on ostanu ihan niinkun sen kirjottais siihen.
Elikkäs bindi voi esim. olla että olet tallentanut tietyn komennon yhelle napinpainallukselle, oon huono selittää mut tonne päin..
Ok, tein yhden tämmötteen bindin: bind "r""say: I Am Reloading" En ole koskaan tehnyt bindiä, joten yllätyksekseni kun pelasin en enää voinut ladata, koska aina kun painoin 'r' nappulaa, tuli tuo pelkkä teksti Miten saisin sen sillaine että alkaisin lataan ja samalla tulisi tuo teksti?
Joo, eli huomasin että toi 'I Am Reloading' bindi todella ärsytti porukkaa, joten haluisin sen pois. Eli miten bindejä voi poistaa? Toinen juttu: Pistäkää tänne jotain bindejä mitä te käytätte, ja jotka ovat "hyödyllisiä" tai muuten siistejä. Sellanen olis kiva mitä näkyy käytettävän, että jos ostaa vaikka kranaatin niin tulee '<<Nades Bought>>' tai jotain ton tyylistä. Kunhan pistätte paljon bindejä mistä voi valita nii hyvä on Tänään aloin kiinnostuu niistä ja oon pelannu CS 2 vuotta ;P
unbind r poistais tuon komennon. Mutta kannattaa kuitenkin se lataus siihen jättää eli bind r +reload. Yleisesti ottaen tuommoiset "Ostin xx.." ovat suht turhia, ketään ei oikeasti kiinnosta .
Periaatteessa bindi ja scripti tarkoittaa samaa. Bindi on yksittäinen komento esim Bind "l" "buymenu" ja scripti on monta komentoa rivissä esim ostoscriptit Bind "8" ""buy awp;buy primammo;buy deagle;buy secammo" jne jne. Turha sitä on kolmeenkymmeneen näppäimeen bindata pelin joka tavaraa jos niistä ei kuitenkaan käytä kuin maksimissaan vajaata tusinaa ja ne saa bindattua vaikka kahteen näppäimeen. Itse olen sitä mieltä että nuo melkeimpä turhat kommentit "Cover me i'm reloading!" tai spawnissa roundin alussa sanotut "<|Ak/M4a1|>" voisi jättää pois ne ei kuitenkaan tee kenestäkään sen enempää 1337. Muistan tapauksen jossa pelaaja oli bindannut mouse1:seen ampumisen lisäksi "say_boomheadshot!!!asdasdasasdasasd" tjsp vastaavaa, ihan turhaa.
Mannequin tiedän mitä tarkoitat, täsmälleen niin, kyllä se niin on. En tarkoitakkaan, että niillä scripteillä tulisin enemmän letuksi, ne on vaan niin hauskoja