Teen srcds.exe tiedoston avulla serverin cs sourceen. Sitten itse yhdistän siihen omaan servuuni, niin mani admin plugin toimii ihan normaalisti, MUTTA kun yritän laittaa komentoja consoleen(esim. SV_airaccelerate 100) minulle tulee ilmoitus "Can't change replicated ConVar sv_airaccelerate from console of client, only server operator can change its value". Olen myös koittanut tehdä serverin CS Sourcen "Greate Server" toiminnolla ja siellä toimii consolen komennot, MUTTA mani admin plugin väittää etten ole admin. Minulle riittää että toinen näistä ongelmista korjaantuu, koska en pidä serveriä 24/7 päällä.
@P3laaja Sun pitää käyttää sitä salasanaa minkä laitoit sinne CFG tiedostoon siihen rcon_password "" tohon väliin se salasana sitten niitten komentojen pitäisi toimia
@P3laaja Kyllä se auttaa. 1. Laita salasana cfg tiedostoon 2. mene pelaamaan servulle 3. avaa console ja kirjoita sinne rcon_password "salasana" 4. nyt voi kirjottaa komentaja esim. rcon sv_airaccelerate 100
nojoo ihmettelinkin et miks yrität vältellä sen kertomista. Mul on ollu toi rcon_password "mun salasana" siel server.cfg tiedostos kokoajan, mutku en tiennyt et pitää kirjoittaa consoleen "rcon sv_airaccelerate 100" koska olen ennen käyttänyt komentoa "sv_airaccelerate 100".