Joo eli ostin Tämän pelin cs: source ja kun olen yrittäny mennä pelaamaan kone vetää prossun 100% ja peli nykii aivan HEL.. paljon. Jos joku tietää miten tästä probleemasta selvitään niin viittisikö sanoa..Kiitos etukäteen
Se on ihan normaalia jos peli käyttää prossua 100%, paitsi jos sitä rupeaa samaan aikaan käyttämään jokin muukin ohjelma paljon. Ensiks varmaan kannatta kokeilla ihan norm tapaa, eli laitat asetuksista grafiikka asetukset huonoimalle. Kerroppa vielä koneen tiedot niin voi heittää arvauksia miten sen pitäisi sitä pyörittää.
Joo eli kone on intel celeron 2ghz, näyttis NVIDIA Geforce6600gt ja muistia on 512mb..että kyllä ainakin nämä pakkauksessa olevat vaatimukset täyttää. Niin ja on ollut tämä peli aikasemminkin samalla koneella ja silloin toimi todella hyvin.
Tee virustarkistus ja katso että onko viruksia. Sammuta muut ohjelmat ja [bold]TURHAT[bold] prosessit.
Joo tein virus tarkastuksen ja ei ollu yhtään viirusta ja sit sammutin kaikki prosessit joita en tarvinnu, mutta silti peli tökkii :/
Sama ongelma on mutta vain kun menen serverille. Eli kun connect niin ennen kuin pääsee servulle menee n.3-5min. Ja servu kerkiää potkaista monta kertaa kun menee yli ping rajan. Esim. Cod2 menee normaalisti vain Source tekee tuollaista. Ja kyllä ite käynnistyskin on hitaan puoleista. Ja DOD tekee samaa...
Mulla on toi ihan sama lataa serverille vuosia ja sitten ku pääsen sinne niin joko peli nykii ihan simona tai sit tulee kickit. Mutta half-Life2 yksinpeli ei nyi lähes yhtään...aikas outoa
No olen tykästyny enemmä tohon Day of defeattiin niin se consloli ei potkase pois liian suuren pingin takia kun odottelee että pääset sinne servulle ja mahdollisimman nopeasti painaa ok ja valitsee puolensa ja aseensa. Silloin itellä ainakaan consoli ei kerkiä potkaseen.
yleensäkkin melkein kaikissa vähänkin uusimmissa peleissä pukkaa olemaan tuolla satasen tienoilla.............nääs nääs
M4KS4: Minulla myöskin melkein samanlainen kone, mutta Celeronin 2.6 ja melkein samaa näyttis 6600gt ja sitten hieman enemmän 768 mb.Paljos sulla toi fps sourcessa?Kyllä tota sais tehoa M4KS4 laittaa sinun koneeseesi,jos meinasit ,että parempi fps.Ei tolla kokoonpanolla hyvää fps:ssää todellaakaan saa...Jos mullakaan ei oo kovinkummanen tuletko testannut niitä fps conffeja?
Niin hyvä fps on joku 60-100. Itelläni se pyörii siinä. Ootko varma ettet oo asentanut sitä väärin tai jotain? Toi sun fps on kyllä aika kökkö.
ei me näitä lukita jos ongelma selviää, jätetään auki jotta muilla olisi mahdollisuus jatkaa jos sama ongelma.. antaa vajota historian sivunumeroille ajallaan