Eli minulla on seuraavanlainen ongelma: ostin Samsung Syncmaster 913N litteän näytön vanhan putkinäytön tilalle ja kun pelaan cs:sourcea niin fps on suunnilleen 10-25 ja peli lagaa aika lailla,putkinäytöllä peli ei lagannut yhtään ja fps oli varmaan 35-50 :\ Koneeni: -Intel Celeron 2,6 Ghz -1024 mt ram ddr 300 -Sapphire Radeon 9600 Atlantis 256 mt Catalyst 6.2 -Laajakaista 512/512
Ja jälleen kerran suosittelen: http://www.csfi.net/bbs/viewtopic.php?t=9946&sid=261c5c21bfef29ce635c18d5cf4e7f79 pistin noi mun sonta läppärille niin css:sta tuli pelattava. Läppärissä esim: 9000 Radeon.
HDR on poissa päältä,pitää yrittää nyt tota Muggutin juttua. Muggut oisko sulla screenshotteja noista graffoista?
Pelin options -> sound -asetuksista äänet mediumille tai lowille. Sitten sieltä pelin options-> video -> advanced -asetuksista vaan kaikkia pienemmälle. siitä kai se lähtee.
Juu oon kyllä yrittänyt,mutta vaikka kaikki olisi low:lla niin silti pätkii,muut pelit toimivat kyllä ihan hyvin,sinänsä vähän omituista. Oon yrittänyt asentaa CS:Sourcee uudelleen,mutta sekään ei auta. Pelaan yleensä suomalaisilla servuilla,ja vaikka pingi olisi 5 niin silti fps on kokoajan joku 15.
Kannattaa tarkistaa kaikki virukset ja muut haittaohjelmat. Kaverin koneella oli kaikenlaisia pöpöjä, jotka sai kaikki pelit lagaamaan.
Tarkastettu on, ei ole viiruksia,muutama haittaohjelma saattaa olla jotka eivät kuitenkaan ole haitallisia.