Eli onko tuohon CS 2:seen xiittejä? yritin katsoa netistä mutta ei löytyny sivuja missä olisi siihen sourceen. HYVÄ ! Ei siis ollut tarkoitusta itsekäyttää eikä muittenkaan pitäisi niitä käyttää. Kuhan ajattelin että ku jotku vaan tuntuu käyttävän niitä niin tuli mieleen kysyä. ? Onko se mahdollista?
Onhan niitä.. Wallhack, speedhack yms. Mutta osoitteita en tiiä!! Enkä kertois vaikka tietäisin! Xiittarit pilaa pelin kuin pelin! EDIT:Itse ammuin tänään xiittarin! Ei mua vastaan riitä speedhack ja aimbot
Juu löytyyhän noita jos viitsii etsiä, mutta EN todellakaan kerro mistä löytyy... "ei siis ollut tarkoitusta itse käyttää.." Niin varmaan... No miksi sitten etsit niitä jos et aio käyttää... No respect to you, buddy! Heh, tapoin itsekin xiittarin kerran... kaveri veti 1000km/h ympäri kenttää tappaen kaikki meidän tiimistä paitsi meikäläisen. Jäi 8hp itselle, mutta sainpa tapettua... haha, tuli kuittailtua tyypille sen jälkeen aika lailla... hahahaha. Ei xiiteillä pärjää todelliselle taidolle
Asensin tossa toissa yönä counterin muutaman kuukauden hermolevon jälkeen. Eikö siellä päivityksissä tullut joku viesti, että Xiittarit bannataan pysyvästi? En sen enempää sitä ihmetellyt. Koska itsellä sama periaate kuin urheilussa. Ei hormooneille+ xiiteille.
ei niitä psiittejä tartte ettiä. et saa aikaan muuta ku pelin pilaamisen hankkimalla ne. ja jos et hanki nii whats the point?