CS Xiitit ? Source !

Discussion in 'PC:n pelit' started by FBI_bbc, Jul 20, 2005.

1. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli onko tuohon CS 2:seen xiittejä? yritin katsoa netistä mutta ei löytyny sivuja missä olisi siihen sourceen. HYVÄ !

Ei siis ollut tarkoitusta itsekäyttää eikä muittenkaan pitäisi niitä käyttää. Kuhan ajattelin että ku jotku vaan tuntuu käyttävän niitä niin tuli mieleen kysyä. ? Onko se mahdollista?

2. Jouko?

Jouko? Moderator Staff Member

Trophy Points:
    78
    Onhan niitä.. Wallhack, speedhack yms. Mutta osoitteita en tiiä!! Enkä kertois vaikka tietäisin! Xiittarit pilaa pelin kuin pelin! :)

EDIT:Itse ammuin tänään xiittarin! :) Ei mua vastaan riitä speedhack ja aimbot :D

Last edited: Jul 20, 2005
  3. jannne

jannne Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikös Opengl32.dll-psiitin pitäisi periaatteessa toimia kaikissa peleissä?

4. FBI_bbc

FBI_bbc Regular member

Trophy Points:
    26
    Niin pilaa olen samaa mieltä. Jouko millä servulla sä pelaat yleensä?

5. Ley

Ley Regular member

Trophy Points:
    26
    Juu löytyyhän noita jos viitsii etsiä, mutta EN todellakaan kerro mistä löytyy...

"ei siis ollut tarkoitusta itse käyttää.." Niin varmaan... No miksi sitten etsit niitä jos et aio käyttää... No respect to you, buddy!

Heh, tapoin itsekin xiittarin kerran... kaveri veti 1000km/h ympäri kenttää tappaen kaikki meidän tiimistä paitsi meikäläisen. Jäi 8hp itselle, mutta sainpa tapettua... haha, tuli kuittailtua tyypille sen jälkeen aika lailla... hahahaha. Ei xiiteillä pärjää todelliselle taidolle ;)

6. Naapurisi

Naapurisi Regular member

Trophy Points:
    26
    Asensin tossa toissa yönä counterin muutaman kuukauden hermolevon jälkeen. Eikö siellä päivityksissä tullut joku viesti, että Xiittarit bannataan pysyvästi? En sen enempää sitä ihmetellyt. Koska itsellä sama periaate kuin urheilussa.
    Ei hormooneille+ xiiteille.

7. EraJorma

EraJorma Regular member

Trophy Points:
    26
    ei niitä psiittejä tartte ettiä. et saa aikaan muuta ku pelin pilaamisen hankkimalla ne. ja jos et hanki nii whats the point?

Share This Page