Elikkä pystyn etsimään servuja ja sillon tällön liittymään jopa johonkin peliin (joskus pelin lataus jumittaa kolmanteen palkkiin johon se jää kunnes tulee "connection timed out"). Ongelmana on että pysyn pelissä ehkä 3 sekuntia jonka jälkeen kuva jumittuu ja ylälaidassa lukee connection probem jonka jälkeen tulee disconnect... Olen sallinut Nortonista kaikki yhteydet HL.exe ja Steamin. Voiko palvelun tarjoajassa olla vika? Netti toimii kyllä muuten ihan normaalisti (ainakin selain ja lataukset). Jos jollain on tietoa tästä ongelmasta niin kertokaahan. Netin nopeus: 1Mb/512kt Palvelun tarjoaja: Armas
Semmonen vielä että kun tuo connection problem tulee niin tulee tämmönen merkintä error logiin (counter-strike kansio): Error:Failed to load dialog file Resource/UI/ClassMenu.res Function trace: CFileSystem_Steam::Mount() voiko kukaan auttaa?
Pelissäsi on pieniä ongelmia. Eli voisikos taas auttaa että asennat pelin uudestaan. Jos et voi asentaa uudestaan niin warettamista ja No-Steam hackeja täällä ei tueta. Cheers!
ei auta pelin uudelleen asentaminenkaan. en käytä enkä tue hakkerointia joten vika on muualla. pitäsikö mahdollisesti asentaa koko steami uudelleen?
Ei vika Steam:ssa ole. Ainut mitä tulee tähän hätään on Steam Troijalainen. Ne on aika inhottavia viiruksia sekoittaa Steamin ja VAC luulee niitä välillä xhiitongiksi Oletkos koittanut puhdistaa konetta? Yksi joka myös toimii on että poistat vioittuneet tiedostot, ja kaikki logit (downloads jne.) ja sitten käynnistät pelin uudestaam. Tällöin pelin tulisi korjata itse itsensä. My Games kohdasta voi myös ajaa hiiren kakkosnäppäimen kohdalta korjausasennuksen jolloin Steam verkosta lataantuu "uusi" pelin paketti koneellesi. Tosin välillä voi käydä niin että Steamin palvelimelta tulee vioittunut peli, esimerkiksi minulla tulee vioittunutta HL2-peliä palvelimelta, mutta kun sen on sieltä ladannut niin sen jälkeen vain ajaa korjaus asennuksen jolloin peli korjaantuu. @ Tuukkaz Ei se taida waretettu olla sillä No-Steam crackattu peli ei edes pysty Steam verkkoon yhdistymään Ja asdehan jo sanoi ettei se crakattu ole. Cheers!
jos tuolla tarkoitat virustarkistusta niin kyllä olen (norton 2005). ja hauskintahan on että mun steam kansiossa (resource/UI/class menu.res) ei ole tuota kyseistä UI kansiota. pitäisikö semmonen tuolla olla?
Taas näitä Accountin vaihtajia. Monesti se aiheuttaa ongelmia kun Accountti on jo toisen koneessa, jep jep. Tosin tämän virheen ei tulisi johtua siitä, mutta monien muiden tulisi. Tämäkin Accountin vaihtaminen on laitonta jos tarkkoja ollaan eli laillisesti et tätä hankkinut Oletkos kokeillut muutenkin puhdistaa, ammattilaisen avulla vaikka käyttämällä hijackthislogia, sillä noi ohjelmat ei ihan kaikkea huomaa. Esimerkiksi monesti itse viirus osaa tuhota itse koneen puolustuksen niin ettei perus käyttäjä sitä edes huomaa. Ja huom. käytä edit nappulaa jatkossa ettei mode tule huomauttamaan. Cheers!
siis on laitonta jos kaveri antaa minulle accountin (+aidot cd:t ja ohjekirjaset).. no johan on maailma mennyt sekasin. lisäys: jepjep.. defragmentoin ja verifyasin noi filet kuten neuvoit.. tämä auttoi ja peli toimii taas. =) kiitokset kaikille osanottajille!