cs1.6 delicated plugins

Discussion in 'PC:n pelit' started by Herzzan, Oct 24, 2006.

1. Herzzan

Herzzan Regular member

Trophy Points:
    26
    Osaan asentaa nykyään plugineja host gamiin eli new game ja sillee mut sitten käsäsin koko jutun mun pitää tehdä se servu delicated serverin avulla. Niin alkoisurrata päässä et se amxmod x pitääkin poistaa ja asentaa sit sille delicated server optionille.

ja niin servu toimii mutta olen asentanut ne kaikki pluginit sinne delicated server kansioon jossa alikansio addons sijaitsee sieltä sit plugins ja sinne ne [.amxx jutut] ja kirjotin sinne plugins.ini tiedostoon ne kaikki mitkä haluan toimivan mutta kun kirjoitan delicated server consoleen et amx_knifesonly 1 (niin kuin host gamis) Niin se sanoo et ei sellasta ole olemassa.
    Ja olen koittanut myös kirjottaa noita juttuja siihen pelin consoliin mutta se sanoo että kirjota noi sinne delicated servun xonsoleen jossa ne eivät toimi.

Eli tartten pikaista apuja! Ty

sain vastauksen tähän itse:

asenna ne .amxx jutut tonne delicatedserver/cstrike/addons/amxmodx/plugins. ja sit kirjottele plugins.ini tiedostoon niiden amss modien nimet esim : bunnyhop.amxx

Last edited: Oct 24, 2006
  2. Mestaus

Mestaus Regular member

Trophy Points:
    46
    Kokeiles laittaa amx_help ja sitten amx_help 11 jne jne alhaalla näkyy se numerosarja minkä amx_help luvun laitat perään niin tulee lisää ohjeita.

Share This Page