Noniin Nyt sain toimimaan sen taulukon [choke] ja niin pois päin. Sitten huomasin että minun fps oli noin 59 ja siksi kysyn että miten sen saa nostettua sataan, kun kaverilla on sata ja peli toimii ja näyttää paremmalta kuin minulla! Että sellasta ! Kits
Fps on erittäin sidonnainen näytönohjaimeen. Jos kaverillasi on parempi fps kuin sinulla, se ei välttämättä johdu asetuksistasi vaan näytönohjaimestasi ja muista rautapuolen osista. Jos fps on turhan alhainen, laske grafiikan yksityiskohtia. Onko fps maksimissaan 60, vai käykö se yli siitä missään vaiheessa? Jos ei, haiskahtaa vsynciltä (lukitsee fps:n näytön virkistystaajuuteen)
kerros vähän mikä näyttis sulla on niin tietäis millasilla grafiikoilla cs pyöris tässä ohjeet parempiin grafiikoihin: käynnistä CS 1.6 / Options / Video valitse OpenGL/D3D laita resoluutioksi 800x600 / 1024x786 laita värimääräksi 32Bit nyt pitäisi olla paremmat grafiikat jos näyttis pyörittää tai voi olla että sinulla oli jo nuo asetukset @Piiska kannattaa laitaa fps_max 101 muuten fps on se 99
Ongelma on ilmeisesti vsync. Eli mene näyttiksen ajureiden asetuksiin ja muuta vertical sync (pystytahditus) pois päältä. Silloin fps nousee.
Ja voisitko kertoa mitn sen vsynt jutun saa pois käytöstä kaikki kansiot missä se on ja niin pois päin .
Mikä näytönohjain. Mikäli kyseessä on nvidian kortti niin työpöydällä oikea hiirinappi->ominaisuudet->asetukset->lisäasetukset-><näyttiksesi nimi>->vasemmalta valikosta haet performance & quality, tai suomeksi laatu tjsp ja sieltä vaan selaat ja etsit vertical syncin. Jos atin kortti niin lisäasetuksiin asti samalla lailla mutta sieltä sitten etitään se erillälailla.
Uskon sen olevan 6600, ei 66000. Eli teet noin miten minä käskin aikaisemmin tehdä niin johan pitäisi toimia.