Jooh elikkäs mulla siis se servu on jo pystyssä, mutta en saa haluamaani servun nimeä ja mitenköhän saan nuo ESIM: Skinit, uudet mapit soundit ja yms... Servulle toimimaan niin kertoisitteko joku tietäväinen mihin kansioon nuo laitan ja yms...
Mene tolle sivuille siellä on selvät ohjeet kaikkeen kysymääsi. http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/1/308460
kiitos mutta olen lukenut ja sillä sivulla saanut aikaan koko paskan ! Mutta kun ei toi servun nimi tuu näkyy ja noi passut eli toi kohta tuntuu ihan turhalta kun ei se toimi.
Mulla taas toimii toi paska mutta onglema on siinä että kaikki eivät pääse sinne... esim 2 mun kavereista ei pääse sinne väittää että <server not respondinG>
TuukkaZ ---> Kyllä on heitto merkit edessä ja takana. Saan servun nimeksi minkä haluan, kun laitan sen cmd ikkunan kautta esim: hastname "Hihi.css" näin ku kirjoitanm niin servun nimi on sitten toi ---> "Hihi.css" ja ja samalailla pitää laittaa rcon passut ja sv passut jos haluan ne sinne. Mutta joudun tekemään sen joka kerta, kun käynnistän serverin! Eli mikään noista ei jää muistiin. Sitten pieni kysymys jos haluan esim Aimi mappeja niin mihin kansiaan laitan sen tiedoston tai jos haluan mani admin kuvan servulle, muut musiikit, aseitten skinit, votemap ja votekick toiminnon toimimaan? --->Skebazu<--- Ongelmasi johtuu siitä, että joko modeemisi estää pääsyn muilta sinne eli sun pitää aukaista portteja sun modeemiin. Suurin mahdollisuus kummiskin on, että Palveluntarjoajallasi on estot omien servujen hostaamiseen TAI SUN IP-osoittees ei ole KIINTEÄ IP jolloinka sinne ei pääse kukaan muu kuin sinä itse. Jos näin on niin soitat sun palveluntarjoajallesi ja pyydät siltä Kiinteän IP:n HUOM: Kiinteän ip:n tilaus maksaa yleensä 25.00€-50.00€ (Riippuen palveluntarjoajasta) ja yleensä on kuukausi maksu per yksi kiinteä ip n. 10.00€-20.00€ (Riippuen palveluntarjoajasta)!!! Onnea
@FBI_bbc Edelleenkään se kiinteä ip ei ole mitenkään pakollinen. Esimerkkinä voin sanoa, että itellä pyörii WEB- ja FTP-Serveri, DC++ hubi jne. NAT:in takana ja dynaamisella, eli vaihtuvalla ip:llä. Eikä mitään ongelmia. Elikkä oli se ip sitten kiinteä tai dynaaminen, niin sillä ei ole mitään merkitystä tuohon toimivuuteen. Se että joku ei voi yhdistää serveriin, ei johdu mistään ip:n dynaamisuudesta.
@pkaksp No kerroppa mulle sun palvelun tarjoaja ja nopeus sekä paljonko maksat siitä 00.00€/kk ?? Niin vaihdan sitten sun palvelu tarjoajaan !
jep FBI_bbc kaikki pitäis olla kondiksessa mutta aloitin jo uuden viestiketjun tälle mun ongelmalle eli ohjeet siihen miten aukaisen natista portteja yks portti on jo aukaistu eikä muutosta pitäsikö aukasta useampi=)