moro,nii ku asensin ton sourcen ja laitoin siihe ton mani-admin-plugin nii se valittaa tämmöstä consoles: Mani Admin Plugin: You are not authorised to use admin commands.Et mitä pitäis tehä et sais toimimaa..??? Kiitokset jo etukäteen
Lisää itses adminiksi adminlist.txt tiedostoon, joka löytyy mani_admin_plugin -kansiosta. Tiedosto sisältää ohjeet.
Avaa tiedosto notepadilla tai jollain muulla tekstieditorilla ja lisää tarvittava tieto tiedoston loppuun eli steamID tai IP osoite. Onko serverisi dedicated vai listen serveri ja pyöriikö se paikallisella/omalla koneella? SteamID:si saat selville esim. status -komennolla konsolista (serverin pitää olla ehkä internet/dedicated). Loopback osoitetta (127.0.0.1) voi kanssa testata, jos pyörität serveriä omalla koneella. Manin foorumeilta ja sivuilta voit apua etsiskellä: http://www.mani-admin-plugin.com/forums/index.php
joo mä lisäsin mun ip osotteen eli en sitä steam ID:tä (sen tiedoston loppuun)mut vielkin se valittaa sitä et mitä oon tehny väärin..???
Ip numeron eteenhän pistit ';'? ;oma.ii.pee.si Kokeiles vaikka vielä näitä kahta eli copy/pastena vaan: ;127.0.0.1 UNKNOWN Ja tuolla manin foorumeilla tätä on pohdittu useampaan otteeseen, jos englanti luonnistuu.