elikkäs mun css pätkii vaikka grafiikat on minimissä? Pentium 4 2,4gHz, GeForce 4 Ti 4200 with AGP8X, muistia on 768? Eli pitäiskö mun laittaa jotai asetuksia pelistä tai näyttiksen ajurista? Kiitän valmiiksi vastauksista.
Jos sulla on Zone Alarmin palomuuri päällä niin se johtunee siitä, eli sun täytyy laittaa se pois päältä!
siellä on pirusti kaikkia mutta aina on ollutkin ja en tiä mitä niistä voi sammuttaa, ja mulla on mcafee virus ja palomuuri... ilmeisesti näyttikseni ei riitä...
Tai koneen tehot ei riitä pyörittää aktiivista virustorjunta ohjelmaa, palomuuria ja peliä (ja muita muistihirmuja kuten: explorer) Joten voit esim. 1 Verkko piuha irti 2 Sulje palomuuri ja virustorjunta 3 Pelaa
Jouko? tahtoisin vaan kysäistä että mitä se vaikuttaa jos zonealarm on päällä? Ku eihän tuo syö paljo tehoja ku on päällä. Mutta mullaki kyllä jostain syystä CSS meinaa vähän pätkästä, mutta kavereilla huonommilla koneilla pelaa ihan mainiosti. Pitääpä joskus kokeilla ilman tota zonealarmia. vee7, pistä googleen hakusanaks niitä prosesseja mitä et tunnista. Google yleensä aika hyvin tietää mitä ne on, ite löysin kerran googlella sellasen sivun mihin pysty laittaan noita prosseja hakusanaks ja sitte se kerto että mitä ne on jne. Kannattaa kokeilla. Niin ja prosessin voi sammuttaa klikkaamalla sitä prosessia oikealla hiiren korvalla ja sitten "lopeta prosessi".
Varmaan turha kysyä, mutta onhan sulla openGL-mode päällä, ettet sitä software-modessa yritä pyörittää?