Eli avasin mun css:ä pitkästä aikaan, meinasin ruveta pelaamaan. Ihan mihintahansa servulle yritin mennä steam väittää, että mulla on (VAC) bännit sinne... En ole pelannu xiiteillä ja kukaan muu ei perjaatteessa pääse mun accolla pelaa. No valvelle kai pitäisi raportoida tästä, mutta miten. Kun nuo ovat englannin kieliset sivut ja mulla on englanti täysi nolla. APUA !!! Kiitos etukäteen...
Mitä nyt oon lukenu Valven sivuista niin ne ei taida auttaa vaikka kuinka kertois ettei oo xiitannu yms. Että sinulla taitaa olla uuden CS:ssän osto edessä ja tietenkin uusi accountti..
äläkä asenna sille accountille mitää muita pelejä niillkki tulee automaattisestiv vac bännit ja kaikille muille peleille mitä siinä accountissa on mielestäni melkoista rahastusta multa pöllittii half-life serial number ennenku sain edes asennettua sita
Eihän ole Peerguardian päällä? Mulla se aiheutti kaikenlaista ongelmaa CS:ien kanssa. EDIT: Ei ne turhaan VAC banneja jakele, kyllä sun acolla on joku räpeltänyt Vaihda steam salasana ja contact e-mail, sit odottelet vuoden niin bännit aukeaa ja jaksaa taas pelata kun pikku breikki välissä
On tainnut unohtua, miten viestejä editoidaan? Tapahtuu siis tämän näköisestä kuvasta, eikä kirjoiteta useita viestejä peräkkäin:
Niitten bannien pituus ei oo aina perm bannit. Että saattaa olla puolen vuoden päästä ihan toimiva kapistus.
Ääh, miks tää on aina et "Avasin Counter-Striken pitkästä aikaa ja huomasin bannit".. Ootko joskus ladannu joitakin modeleita peliin? Jos et niin sitten kyllä joku on päässyt pelailemaan sun accountilla. VAC bannit tulee aina syystä ja niissä on 1-3vk viive että ne tulee. Settingseistähän sen näkee onko VAC bannit tullu vai ei: "VAC Status: In good standing" jos ei ole..
Joo jokunen modeli tuli ladattuu. Mm: aseeni on erillainen ja joku muu en muista... Mutta, kukaan ei vaan ole voinut päästä pelaa niillä.
Saat toisen serialin jos sinulla on se vanha serialisi+peli kun pelistä voi poimia jonkin koodin minkä voi sendiä sitten sinne... Kuitenkin kysy niiltä neuvoa, sendit ne sinne ja saat uuden serialin... Sama tapahtu serkulle ja se sai sitten uuden serialin kun teki sen heidän ohjeiden mukaan... Ja sitten FBI_bbc:lle voit sendiä niille vaikka kuinka monta postia kuin lystäät, mutta jos niillä on todisteita sun koodaamisestasi niin se on sitten voi voi... En usko sitäkään, että accountisi oltaisiin pöllitty ja se pöllijä olisi hankkinut sitten sulle bannit... Eli sulle on tullut suorabustaus koodeista ja bänni rapsahtanut päivää/viikkoa myöhemmin... Ja sellainen vielä, että jos sulla on bannit @ HL1:ssä ja ostat vaikka hl2:sen niin se ei vaikuta millään lailla niihin... Ne ovat kuin 2 omaa peliänsä... Eli Sourcet ja HL1:sen modit...
tuolla valven sivuilla pyydettin lähettämää se cd key jonnekki usa postissa jos se on varastettu -_- Melko kauan-_- http://support.steampowered.com/cgi...nNlYXJjaF9ubCZwX3BhZ2U9MQ**&p_li=&p_topview=1 ja tuossa on asiaa siitä bännäyksestä ja varastamisesta melko selvällä englannilla http://support.steampowered.com/cgi...nMuc2VhcmNoX25sJnBfcGFnZT0x&p_li=&p_topview=1 jos sinä olet VAC bännätty sinä pystyt silti voit pelata tilisi ei vac suojattuja servuja mutta jos haluat pelata turvatuilla servereillä uudeleen sinun tulee hankkia uusi tili ja uusi cd key. ja tuolla lukee ettei tiliäsi ole voitu varastaa ilman että sen tiedot ole olleet julkisesti nähtävissä tai salasanasi ollut liian helppo ja tuon voi joku muu suomentaa jos haluaa ja VAC turvaus on aika ala arvoinen esim servut joissa ei ole admineita niin niissä on yleinsä kaikenlaisia cheatti hirmuja vaikka turvaukset on päällä -_-
minullakin 6kk sitten tuli "Invalid account name or password" tai jtn vastaavaa, olin ihan neuvoton... yritin recoverata mutta E-Mail oli vaihettu... Sitten nyt 1-2kk sitten aloin taas kattelee että mitäkähän olis vielä tehtävissä accountin takas saamiseen... laitoin valvelle valituksen, ja ne vaihto takas mun alkuperäseen E-mailiin, ja resetoi passun. Sitten innoissani aloin connectaamaan tutulle VAC-secured servulle, tuli "You have VAC bann bla bla bla", olin ihan WTF? Taas laitoin vineä valvelle (ne oli permanent bannit) ja ne sano nuo samat asiat... lopulta aloin pelaa non-secured servuilla Kannattaa miettiä mitä lataa netistä... itse menetin juuri sen takia. juuri näin KANNATTAA PUUTTUA ASIAAN HETI, JOS HUOMAA ETTEI PÄÄSE STEAM ACOLLE, ENNENKUIN ON LIIAN MYÖHÄSITÄ
Mun mielestä toi on aika törkeää, ensin maksaa ittensä kipeeksi ja sit jos vähän cheattaa tai ei cheattaa nii bannit tulee. Mä sanon että koko steam on ihan... mäki pelaisin mielelläni CS:ssää mut joskus 2 v sitku halusin nähä minkälaisii ne cheatit sit on jne. nii sit tulee bannit. Ja sit mun toisella accool tulee Login to steam failed. Either the spesified account does not exist, or the password was wrong. Pleace check yout account name and password or try again???? WTF ja kaikki salasanat ja kaikki on oiken ja ei kukaa tiiä niitä...???
@Copone Niin siinä se tuli, PELAA REHELLISESTI! älä käytä koodeja, siitä saat ihan oikeuden mukaisesti bannit, niinhän se kuuluukin mennä ;P