No niin, taas ollaan pallo hukassa. Jollette ole lukeneet ekaa kalapaliikkia niin tässä kooste jolla homma hoitui: BIN/CUE avattiin daemon toolssilla. Sitten mentiin MPG2 kansioon josta poimittiin .DAT tiedosto ja kopioitiin se muualle. Lopuksi muutettiin DAT pääte vain kopioidussa mpg:ksi ja kaikki näkyi hienosti mpg:nä. Jatko surut ovat nyt tällaiset: Kun avaan samaa BIN/CUE filmipätkää daemon toolssilla ja menen MPG2 kansioon hakemaan samaa vanhaa DAT tiedostoa niin se onkin muuttunut .MPG muotoon ja vaikka kuinka koittaa taas nimetä sen uudestaan, kopion tehtyään, .mpg:ksi niin se/alkuperäinenkään MPG ei enää näy edes VLC-playerillä jonka paneelin toisto nuoli vain menee kovaa vauhtia alusta loppuun ilman kuvaa. Siis kun ennen Daemon toolssilla availi BIN/CUE tiedostoja niin tuloksena oli .DAT mutta nyt D.T avaakin samatkin pätkät suoraan MPG muotoon niin niitä ei voi katsoa, eikä kopioinnista muuallekaan näytä olevan hyötyä. Mikä nyt neuvoksi =(
Ai niin, Kyllähän noita BINejä pystyy katsomaan suoraan VLC:stä. Tärkein minulle olisi kyllä saada ne taas mpg:ksi että niitä voisi pistää pötköön ja polttaa levylle ja katsoa pakattuja näyttävältä DVD:ltä. tietääkö kukaan miksi ne nyt muuttuu jo valmiiksi purettaessa daemon toolssilla?
Eikös tuohon ole olemassa ohjelmaa joka poimi bin:stä tuon mpg:n suoraan? Epäilen että tuo datin uudelleennimeäminen ei ole sama kuin konversio dat -> mpg.
Mikä minulla tuli mieleen on että purkaat tuon bin tiedoston levylle Daemon Toolsilla ja sitten lataat sen Virtualdubbiin ja laitat pakkaus asetukset kuntoon ja teet siitä avin. Silloin ainakin toistaa DVD soittimessa jos sulla on DivX tuki siinä. Nyt minulla ei kyllä ole bin pätkää jotta voisin testata mutta jotenkin muistan että näin pystyisi tekemään. Korjatkaa jos väärässä.