Custom firmwaren/downgraden asennusongelma

Discussion in 'PSP' started by MyHead, Aug 22, 2008.

1. MyHead

MyHead Member

Trophy Points:
    11
    Mulla olisi tällainen ongelma:
    Sain nyt tollasen tool-akun ja oon yrittäny asentaa custom firmistä toho mun psp fattii totalnewbie-installerin avulla. Kaikki menee muuten hyvin kunnes oon päässy ohi kohdasta, jossa valitaan, mitä se ohjelma tonne kortille laittaa. Valitsin siis kohdan 4 niinkuin ohjeissa mainittiin. Jopa asennus näytti sujuvan hyvin mutta sitten tulee ilmoitus: Target Drive is 8
    Check partation Sector
    Cannot open device \\.\PHYSICALDRIVE8
    Can't read partation sector

Sitten ohjelma sulkeutuu ihan normaalisti. Kun laitan tool-akun psp:hen sisään, psp:hen syttyy vihreä ledi, näytössä ei näy mitään myöskään muistikortin sisään laittamisen jälkeen. (eli mitään ei tapahdu)Psp:n muistikortilta löytyy kaiken tämän jälkeen Pandora's Battery Creator, Despertar del Cementerio ja yksi korruptoitunut data.

Eli osaisiko joku kertoa mitä toi punainen teksti tarkottaa käytännössä ja mitä pitäisi tässä tilanteessa tehdä?

2. suurimies

suurimies Regular member

Trophy Points:
    26
    Koeta pistää jollain muulla ohjelmalla ne pandora tiedot sinne muistikortille.

3. jumbo1234

jumbo1234 Regular member

Trophy Points:
    26
    pistä googlee pandora box easier installer ja lataa se

SUL PITÄÄ OLLA XP

4. Qimmo

Qimmo Regular member

Trophy Points:
    26
    Helpoiten se kyllä tuolla ohjelmalla sujuu. Eli sinulla saattaa olla vialla se että

1. Sinun pitää tehdä tuo homma järjestelmänvalvojalla jolla on kaikki oikeudet, jos yrität tehdä tuota normaalilla käyttäjällä jolle ei ole oikeuksia käy noin

2. Sinulla on Vista eikä Xp:tä koska tuo ohjelma toimii ainoastaan XPllä.

5. MyHead

MyHead Member

Trophy Points:
    11
    Juu, kiitos vaan avusta. Sain homman toimimaan juuri xp:llä monen yrityksen jälkeen. Nyt mulla on kuitenkin jo customi koneessa ja kaikki näyttää toimivan mainiosti: )

Share This Page