Tarkotan official firmware eikä customi=( Ja mistä helkkarista voi muuttaa viestii vai onkse joku ei newbi juttu vai???
Ja viel yks juttu. Voinko siirtää ps2 pelejä psp:eehen? Entä toimiiko ne. Oisin siirtämäs muistarille.
Jos tietokoneissa ei riitä tehot PS2 pelien emulointiin niin miten PSP:ssä? Ja se Pandoran teko on todella helppoa, vaikeampaa on saada akku auki kuin vain napsaista se pinni pois. Sitten ostat uuden tehoakun ja saat tehokkaamman, kevyemmän akun (20€) esim. tämä http://www.polarpanda.com/store/product_info.php?cPath=27_46&products_id=1083 ,teipatun pandora-akun josta tulee vielä olemaan hyötyä jos PSP esim. brikkaa ja custom firmiksen. Tein tuon saman tällä viikolla ja kaikki onnistui yli odotusten.
Mulla olis kans yks kysymys.. Kun teen mun muistarista magic memorystickin niin pitääks mun tallentaa kaikki muistarin tiedot koneelle mitkä siellä aikasemmin oli vai katooks ne kaikki kun teen magic memorystickin? Mikä se format memory stick juttu on mikä pitää aluks tehä?
Eli kannattaa kopioida koko muistikortin sisältö koneelle ennen kuin alkaa väsäämään Magic Memory Stickiä. Eli kaikki tiedostot katoaa kun alat tekemään Magic Memory Stickiä. Ja se Format juttu on muistikortin "tyhjennys" -juttu. Eli se tyhjentää/formatoi koko muistikortin sisällön ja tekee oletuskansiot sinne uudelleen (MUSIC, GAME jne..) Se poistaa kaiken mitä muistikortilla on ollut ja sen pystyy tekemään PSPllä SETTINGS >> SYSTEM SETTINGS >> FORMAT MEMORY STICK sit vaan YES ja se on siinä