Cuttremanin korvaaja

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by trahme, Nov 3, 2007.

1. trahme

trahme Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen kauan käyttänyt menestykkäästi Cuttermania ProjectX:n jälkeen poistaakseni esim. mainokset TV:stä kaappaamistani videoista.

Nyt tapahtui jotain Vista-ympäristössä ja yhtäkkiä Cutterman ei enää suostu toimimaan kun lataan videoraakatiedoston sisään.

Olisiko jotain vastaavaa ilmaista ohjelmaa, jolla yksinkertaisesti vois hoitaa mainosten ja lopputekstien poisleikkauksen?

2. mylvari

mylvari Member

Trophy Points:
    11
    Virtualdub(mod)illahan tuo onnistuisi varmasti suhteellisen helposti.

3. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Mikset leikkaa sillä ProjectX:llä, vaikka se vähän tahmea onkin ?

4. trahme

trahme Regular member

Trophy Points:
    26
    Olen tykännyt Cuttermanin tavasta esittää elokuva diakuvina ts. yksittäisinä esikatselukuvina. Siitä on nopeasti löytänyt mainoskohdat. Onko samaa ominaisuutta missään muussa ohjelmassa?

5. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Minulla ei tule äkkiä muuta mieleen kuin VideoRedo, jossa on mahdollisuus tuohon "diakuva"-näyttöön, mutta ohjelma on maksullinen.
    Joku muukin oli, mutta en muista mikä:(

VideoRedo on kyllä niin kätevä ohjelma, että siitä kannattaisi vähän maksaakin. Uuteen versioon on tulossa DVD:n authorointi+poltto eli tarvittavat ohjelmat vähenee, vielä kun tuo hanskaisi DVB-tekstityksen.

Share This Page