Voihan NENÄ! oon koittanut suht kauan tota cxmb 3.1 asentaa ja laittaa niit .ctf. teemoja siis toimimimaan mut nyt käväs jo semi-brikis ;DD jotenkin toivo vähän hiipuu jo... oisko jollain apua tarjottavana..? plugineja kyllä osaan asentaa ja käyttää ja lisäks jos joku jotain linkkejä lykkii niin mul on sit banaanit maxconsolest,dcemust ja consolespotist. niit google-haun välimuistissa-sivuja kyl useen mielelläni :S niin ja mun fw on 3.71m33-4 eikä se niin uusin (ja hyödytön) 3.90m33 kun sille on kaikki mahd tutoriaalit...KIITTI AVUSTA
En usko et semibrickasit. Mulla meni ruutu mustaks ja sammu vähän ajan päästä 3.71 M33lla, menin vain recoveryyn ja otin pluginin pois päältä ja taas toimi. Sen jälkeen päivitin 3.90 M33 ja plugini toimi täydellisesti.
No en ehkä kertonut ihan kaikkea tarpeellista. kun laitoin katos sen paf.prx,vshmain.prx ja joku muu prx jotka tuli sen cxmb-kansion sisäl tonne flash0-moduleen. silloin tuli se semi-brick mutta kun muuten oon yrittänyt sitä cxmb-tä laittaa niin mullakin on aina menny mustaks ja sammunut. ENKÄ aio päivittää 3.90m33-vaikkei siinä mitään vaikeaa oo :S
Ei niitä prxiä tarvi laittaa tällä uudella cxmbllä, ei ìhme että brickasit. En usko, että tää toìmi 3.71 M33, ainakaan mulla ei toiminu.
Just. ohjeit ei kyl ollu niin päätin testata sitäkin konstia :S sivul luki et muka toimis 3.71m33 mut karu totuus taitaa olla tyly EI. (mun mielipide)