D-LINK DI-524 Omistajat ainakin Huomio!

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by LordPepsi, Oct 3, 2008.

  1. LordPepsi

    LordPepsi Regular member

    Joined:
    Jun 3, 2006
    Messages:
    785
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Heippa!

    Omistan 100 Mbit linjan ja isp - koneet väli menee näin : isp - motukka (Linksys Wideband Cable Modem WCM 300-EU) - Routteri toi D linksi - 4 x PC + PS3..

    Ongelmani tämä että routteri ei tunnu kestävän tavaran liikennöintiä joka ilmenee sillä että pätkäsee tyyliin naks ja heti kuitenkin naksauksen perään netti toimii mutta silti katkasee sen alle sekunniksi ja nousee heti ylös kuitenkin takasin...

    Olen kokeillut monia eri asetuksia ja yhdellä koneella toimii palvelin joten sille täytyy kuitenkin aina reitittää tiettyä ip tä..


    Olen about 4 kertaa nytten kokeillut ja päivitellyt firmikset tyyliin puolen vuoden - vuoden aikana ja aina päätynyt tuohon vanhempaan routteriin... Vanhempi routteri uskoakseni alkaa kuitenkin piiputtaa jo sen verran että aika kokeilla vielä kerran ennenkuin ostan taas uuden routterin...
     
  2. fyndi

    fyndi Member

    Joined:
    Sep 14, 2004
    Messages:
    47
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Mulla on vähän samanlainen ongelma. Ajuri on viimeisin versio ja netti toimii ihan OK. Koneet ovat 3xlaptop, 1 PDA, 1 Nokia E61i ja 2x WLAN mediaplayereitä. Kaikilla pääsee nettiin, mutta koneiden välinen yhteys WLAN verkossa on mitä sattuu. Joskus näkyy toiset laitteet, joskus taas ei, eli yhteys pätkii satunnaisesti. Voisiko olla niin että reitittimen vääntö ei riitä langattoman verkon ylläpitoon?
     

Share This Page