Elikkäs asensin ton ohjelman ja se loi mulle sellasen image simulation aseman. Sitten tuumasin et en mä tarvii sitä ohjelmaa ja poistin sen, en vaan huomannu pistää ko. ohjelman asetuksista image -asemaa disablelle ja vaikka ohjelma on pois niin se asema on yhä edelleen olemassa kun meen esim. Omaan tietokoneeseen, eli mitenköhän sen vois saada poistettuu? Uudelleen asenus --> disable ei auta.
Klikkaa oikeella hiiren napilla asemaa -> properties -> hardware välilehti -> valitse oikea asema -> properties -> driver unistall
En löytän tollast Hardware välilehtee. Mul on Win98 et jos sitä ei sit oo tai sit vaan en tajunnu tota. Oon muuten yrittäny mennä laitehallinnnankin kautta ja poistanu sieltä ton aseman, mutta ei se lähe.
Tuo toiminto on XP:ssä. Rekisterin muokkauksella sen sais varmasti lähtemään mutta jos ei paljoa muokkaillut rekisteriä niin siinä on riskinsä. Rekisteriin pääset kun kirjoitat regedit run/suorita kohtaan ja Ctrl + F "komella" voit etsiä rekisteristä vaikka daemon nimellä rekisterin arvoja ja poistaa niitä mutta tee se omalla vastuullasi. Pahimmassa tapauksessa sotket koko käyttiksen..
Etsin tuolta rekisteristäkin kaikki Daemon jutskat ja semmoset mut en vaan saa sitä asemaa edelleenkään pois, enkä kyllä aio formatoidakaan tommosen takii. Et oisko jollain vielä jokin näköstä vinkkii?
Kannattaisiko asentaa ohjelma uudelleen ja tutkia sen asetuksia, saisiko sitä kautta poistettua sen image simulation aseman. Sen jälkeen poistat ohjelman uudestaan.