kun oon yrittäny asentaa pelejä niin jossain puolessa välissä tulee ilmoitus: datavirhe (crc-tarkistus) mistä tuommoinen voisi johtua??? käyttis on XP ... ja service pack 2 on asennettu ... eikä johdu tosta service packistä koska se teki samaa juttua ennen kun olin asentanu sp2.... help me!!!!!!
pelit on kyl aitoja... ja se sanoo saman virhe ilmoituksen kun yrittää kopioida joltain levyltä jotain....
CRC virhe voi johtua siitäkin, että levysi ovat niin likaisia/naarmuuntuneita ettei niiden lukeminen onnistu.
... samat pelit toimii tos kannettavassa... voisko olla jokin suojaus juttu??? siis että joku asetus ois pielessää?
Itellä oli viallinen asema joskus aikoinaan, teki juuri tuota. Aluksi onnistui kiertämään ongelman tekemällä cd/dvd:stä imagen koneeelle ja asentamalla siitä. Kun asennettu peli sitten vaati alkuperäistä cd:tä löi vaan asemaan niin homma pelas, eihän asennuksen jälkeen .exe lue cd:tä muuten, kuin että varmistaa sen olevan aito, jos on valinnut "full install" Myöhemmin asema hajosi kokonaan ja lähti takuuseen, ja se onkin sitten aivan toinen tarina...
Minulla tulee tuo crc-virhe kanssa. Olen polttanut eräitä dvd:tä dvd:lle ja ne pelittävät ihan mainiosti. Nyt pitäisi saada levy uudestaan koneelle, että saan lisä kopioita ja pam. 2 kokeilemaani dvd:tä heitti ton crc-virhepaskan. Onko mitään neuvoja tähän? Vituttaa käydä etsiskelemnään jostain sitten uutta vobbia sen viallisen tilalle... :S:S