Eli searchilla ei löydy mitää. Ja hubeista ei saa keneenkään yhteyttä. Palomuurin olen kai säätänyt oikein. Ip-osoitteen sain hakemalla joltain sivuilta. Oon yrittänyt lukea noita muidenkin ongelmia, muda ei onnistu
alkaa pikkuhiljaa tuntua että toi dc++ ongelma johtuu sonerasta. kellää mun kaverilla joilla on sonera ei toimi dc++.
Tai yksinkertasesti siitä et se on liian monimutkanen monelle aloittelevalle warettajalle... Eli syitä tähän voi olla muuallakin kuin palveluntarjoajas. Yleensä ongelmat on joko palomuuris(winukan omas tai softamuuris) tai Nat:is.
Olen aktiivi, mitäs eroa niillä on? Mullakin on soneran liittymä. Palomuuriin olen laittanut "aukot" dc:n kohdalle. Mistäs niitä nat. hommia vois korjailla. Mulla azureus välillä valittaa samasta aiheesta.
Koita toimiiko passiivina... tuossa jotain siitä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/158160 Natin saa pois sun boxista. Joissakin manuaaleis tää on jo valmiiks selitetty.
Paljon sulla on jaos? Sul pitää olla joas jonkuu verran et alat pääsee hubueille,mutta on siel sellasiikkii hubei mihin ei tarvi ollenkaan jakoa!