dc++ 0.668-ongelma

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Osswaldos, Apr 8, 2005.

1. Osswaldos

Osswaldos Member

Trophy Points:
    11
    Outo ongelma. Osaako joku sanoa mikä voi olla ongelmana kun lataus alkaa katkomaan. Mulla on ollu nyt sama ongelma useammanki imutuksen kanssa. Eli jossain vaiheessa imutus vaan loppuu (yleensä muutaman tunnin imutuksen jälkeen). Sitten kun haen uuden lähteen ni lataus jatkuu normaalisti mutta 5 sekuntia ja NAPS, yhteys poikki! Netti yhteys ei katkea, eikä uploadit... oon kokeillu käyttää kaikkia vehkeitä kiinni (dc, netti, kone) mutta sama vika. Oon nyttenki kokeillu varmaan 30 eri lähdettä eri hubeilla ni sama homma. prkl.

2. pkaksp

pkaksp Moderator Staff Member

Trophy Points:
    128
    Tuleeko siihen mitään tekstiä tilalle? (kuten disconnected tai jotain vastaavaa)

3. Osswaldos

Osswaldos Member

Trophy Points:
    11
    Ei tule. häviää vaan ja sitten yritetään yhdistää uudelleen.

4. Shart

Shart Member

Trophy Points:
    16
    Katsoppa löytyykö latauksesta virheitä.
    Latausjono----ja katso sen ladattavan tiedoston kohdalta oikeasta laidasta että ilmoittaako virheitä... näin ainakin välillä tekee jos tiedoston vertaus ei täsmää tai latauksessa on tullut virhe.

5. Osswaldos

Osswaldos Member

Trophy Points:
    11
    No woe hyvä jyssäys! VIRHE! Perse...ja eikun alusta koko homma. Vai että tuosta se johtuu. noh, kiitoksia vain. Se ei sitten tuon TTH-tunnisteen avullakaan ole näemmä niin varmaa hommaa.

6. Shart

Shart Member

Trophy Points:
    16
    Ei niitä niin kovin yleisesti ole tapahtunut minulle ainakaan, aika harvoin... tth-tunnistetta kannattaa käyttää....

Share This Page