DC++ 0.698 - en voi etsiä mitään, auttakaa!

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by soulsizta, Nov 11, 2006.

1. soulsizta

soulsizta Guest

Olen ihan aloittelija (ja vielä nainen!) DC:n käytössä. Latasin Afterdawnista ohjelman ja ohjeiden mukaan koitin luoda asetukset oikein. Mulla on kiinteä yhteys, ei ole ladattavaa, ja sain jopa hubeja auki. En kuitenkaan voi hakea mitään!!!! Missä vika????? System log sanoo heti aluksi

[11:25] TLS disabled, failed to generate certificate: Määritettyä tiedostoa ei löydy.
    [11:25] Failed to load certificate file
    [11:25] File list refresh initiated
    [11:25] File list refresh finished

mikä TLS, mikä sertifikaatti!????

Auttakaa pikku tyttöä :(

2. OneMember

OneMember Active member

Trophy Points:
    78
    Last edited: Nov 11, 2006
  3. soulsizta

soulsizta Guest

Kiitos vinkistä, se auttoi: sain DC:n toimimaan edes jotenkuten (ilmeisesti aktiivina toimisi paremmin..?). Kyseistä vaihtoehtoa en tajunnut yrittää, koska se tosiaan oli "viimeinen vaihtoehto".

Kiitos!

4. eekoo

eekoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Aktiivina tosiaan löytäisi paremmin tiedostoja. Softapalomuuri tai adsl purkin palomuuri/NAT kaiketi kuristavat. Dclle pitää puhkoa reikä noihin esim porttiin 1412 ja määrittää kyseinen portti Dcn asetuksiin. Eli purkin malli ja softapalomuuri samaten olisi hyvä tietää.

5. Sgeronimo

Sgeronimo Member

Trophy Points:
    11
    Joo, mulla muuten sama ongelma. Mulla on palomuurina Zone Alarm ja ADSL-modeemina A-Link + Topcom on vielä lisäksi antamassa langatonta verkkoa.

Ei toimi passiivisena eikä myöskään aktiivisena tällähetkellä tuo 0.698

AUTTAKAA!!

6. wipu

wipu Regular member

Trophy Points:
    26
    asenna DC uudestaa..yhdistääkö mihinkään hubiin?

7. eekoo

eekoo Regular member

Trophy Points:
    26
    Sgeronimo, koitappa pistää tilapäisesti kiinni tuo ZA ja testaa DCtä. En ihmettelisi vaikka palomuuri bugittais.

8. Gadget

Gadget Member

Trophy Points:
    16