Moikka! Kysymys on tästä versiosta! Mulla ei ole ennen ollut tällaisia vaikeuksia tämän kanssa.Versio on toiminut moitteetomasti tähän päivään saakka ja olen ihastunut siihen!Nyt alkoi sellaiset ongelmat,että se jakaa tavaraa,mutten itse saa mitään latauksia.Olen poistanut ja käyttänyt versiota 0.703 vai joku sinnepäin ja tämä sama versio uudestaan.Mitään muutosta ei ole tapahtunut.Olen kokeillut myös Passiivi tilassa.Ei vaikutusta.Kun mulla oli versio 0.703,sain ladattua 10 tunnin aikana yhtä tiedostoa noin 66.7% verran!Se ei ainakaan minun mielestä ole normaalia,jos sitä vertaa kun se toimi moitteettomasti alkujaan.Nyt latasin uudestaan tämän 0.699 ja alku näytti lupaavalta,mutta se on jäsähtänyt samaan pisteeseen l. jakaa,mutten saa itse ladattua.Olen käynnyt palomuurin läpi,jotta se hyväksyy tämän ohjelman.Onko mitään keinoja saada tämä ohjelma kuntoon!Porttien vaihtamisella tms. Haluaisin vinkkejä tähän ongelmaan!
Lataa uusin versio, se aika mikä kuluu lataukseen, riippuu siitä kuinka nopea netti sinulla ja tiedoston jakajalla/jakajilla on, lataaminen vertaisverkosta ei ole sama asia kuin tiedoston lataaminen esim. download.fi sivuilta, melkein, mutta ei ihan..