eli en saa dc++:aa toimimaan aktiivina tai sitten en vain osaa.eli adls laatikkona on otsikon mukainen vehje......kiitos jo etukäteen.
Jos voisit tarkentaa ongelmaasi, niin olisi helpompi neuvoa. Itselläni on samainen Zyxeli ja DC++:kin toimii mainiosti. Oletko varma ettei palomuurisi estä dc++:an yhteyttä verkkoon??
mistäs noita bios päivityksiä saa???? elikkä tarkennusta ongelmaan....dc++ ei löydä mitään tiedostoja eikä mitään muutakaan jos jotain hakee...eli olen laiitanut jo ip osoitteeni sinne mutta ei toimi...missä vika?
no onko sulla avoin netti? pistä ip hakeen automaattisesti ja me sinne boxin asetuksiin pistään natti pois tai miten sit haluut sen hoitaa.
Toimiiko sulla DC++ passiivina??? Kato ettei palomuuris estä yhteyttä... Ja muute ohjeita löytyy dcplusplus.sourceforge.net Tuolta itte sain toimimaan... Onnea. c",) Etsivä löytää..
Mulla on myös sama ongelma saman boxin kanssa. Natin olen poistanu käytöstä niin että vaikka käytössä on sua only niin kaikki portit on auki. Palomuuria en zyxelillä käytä. Kaikki toimi upeesti siihen asti kunnes buuttasin boxin. Sen jälkeen en enää pystynyt palaamaan aktiiviksi. Ei vaan pysty käsittään mikä voisi olla vikana.
Täällä kans Zyxelin boksi ja aktiiviseksi olen itseni hommannut sillä lailla että olen katsonut ulospäin näkyvän IP:n joko jonkun sivun kautta tai jonkun hubin kertomana. IP:n saa tietää esim. täältä: http://www.whatismyip.com/
eli kertokaas joku nyt selko kielellä että miten saan toimimaan...siellä on ne jotkut tcp port ja ne nii siel ei oo mitään...mistä ne portit löytää mitä ne on ?????