DC++ aktiivitila ei vain toimi Saunalahdella

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by Kuuleri, Mar 10, 2006.

1. Kuuleri

Kuuleri Member

Trophy Points:
    11
    Niin. Alkaa jo pikkuhiljaa kyrsiä tää DC++ aktiiviseksi saaminen. Ensin oli Maxinetin liittymä ja ajattelin johtuvan siitä, mutta nyt muutettua vaihtui Saunalahdeksi eikä vieläkään toimi. Samalla vaihtui myös ADSL-modeemi, joten hyvin epätodennäköistä, että vika olisi siinäkään. Selostan nyt tarkkaan mitä kaikkea olen tehnyt ja mitä välineitä on.

Käytössä on Saunalahden SaunaVerkon ADSL-liittymä, ADSL-modeemina Zyxel 660H-61 (palomuuri päällä) ja ZoneAlarm. Olen tehnyt seuraavat toimenpiteet:
    Käynyt katsomassa whatismyip.comista IP:ni ja laittanut sen asetuksiin DC++:ssa. Portiksi olen kokeillut 6881 ja 2412. Zonealarmista olen sallinut DC++:lle kaiken mahdollisen. Olen käynyt modeemin asetuksista säätmässä NAT:iin SUA Only ja portit 6881-6881 ja koneen Ipconfigin näyttämän IP:n (192.168.1.33). Sitten mennyt hubille ja koittanut, mutta ei mitään.

Mitä ihmettä olen jättänyt tekemättä? Vai estääkö sekä Maxinetti että Saunalahti P2P-liikennettä?

2. hannu80

hannu80 Guest

Last edited by a moderator: Mar 10, 2006
  3. download

download Active member

Trophy Points:
    66
    Miksi on zonealarm ja rautamuuri yhtaikaa päällä. Toinen joutaa kokonaan pois. Entä millä mallilla on wintoosan oma muuri. Sekin tietenkin päällä.

Share This Page