DC++ Aktiivitila??

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by mdmd, Mar 25, 2005.

1. mdmd

mdmd Regular member

Trophy Points:
    26
    Nyt mulla alkaa mennä hermot. Miten DC++:n saa aktiivitilaan? Olen kokeillut jo kaikkea mahdollista ja lukenut kaikki mahdolliset neuvot. Jokin mättää. Passiivitila toimii kyllä. Käynnistettäessä tulee virheilmoitus tyyliin "Failed to Create Port Mappings".

Mulla on DC++ 0.670, Windows xp (prof) SP 2, Norton Internet Security 2004 (palomuuri).

Olen testannut mm. Mark Gillespie's testityökalulla ja kohdat 7 ja 8 eivät onnistu. Niissä tulee failure. Muut kohdat ok.

Ongelmia mulla on ilmeisesti:

1. Mikä ip-osoite tulee dc++ asetuksiin vai tarvitaanko sitä ollenkaan? Mun Soneran netttiyhteydessä ei ole kiinteetä ip-osoitetta joka lukis verkkoyhteyden asetuksissa. Mistä saan oikean ip-osoitteen?

2. Mitä laitan ICP Port / UDP Port kohtiin?

3. Miten saan laitettua suomenkielisesä Norton palomuuriohjelmassa oikeat asetukset kohdalleen, esi,. avaan oikeat portit jne.

4. Minulla on Siemensin langaton Gigaset ADSL-systeemi, router. En ole täysin varma niistäkään asetuksista. Mitkä portit sinne täytyy laitaa, että port forwarding onnistuisi?

Kiitos sille joka tämän solmun avaa. En voi millään uskoa, ettei ratkaisua löydy.

2. Erkkimon

Erkkimon Active member

Trophy Points:
    66
    Vähän kärsivällisyyttä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/173895

Aloin vastaamaa tohon ihan heti, kun se sivuille ilmesty. Eli täällä ei oo palkattuja päivystäjiä ja tässä tapauksessa mä olisin sellasesta käyny, mutta kun kirjottamisessa kuluu aikaa, u know.

Share This Page