Nyt mulla alkaa mennä hermot. Miten DC++:n saa aktiivitilaan? Olen kokeillut jo kaikkea mahdollista ja lukenut kaikki mahdolliset neuvot. Jokin mättää. Passiivitila toimii kyllä. Käynnistettäessä tulee virheilmoitus tyyliin "Failed to Create Port Mappings". Mulla on DC++ 0.670, Windows xp (prof) SP 2, Norton Internet Security 2004 (palomuuri). Olen testannut mm. Mark Gillespie's testityökalulla ja kohdat 7 ja 8 eivät onnistu. Niissä tulee failure. Muut kohdat ok. Ongelmia mulla on ilmeisesti: 1. Mikä ip-osoite tulee dc++ asetuksiin vai tarvitaanko sitä ollenkaan? Mun Soneran netttiyhteydessä ei ole kiinteetä ip-osoitetta joka lukis verkkoyhteyden asetuksissa. Mistä saan oikean ip-osoitteen? 2. Mitä laitan ICP Port / UDP Port kohtiin? 3. Miten saan laitettua suomenkielisesä Norton palomuuriohjelmassa oikeat asetukset kohdalleen, esi,. avaan oikeat portit jne. 4. Minulla on Siemensin langaton Gigaset ADSL-systeemi, router. En ole täysin varma niistäkään asetuksista. Mitkä portit sinne täytyy laitaa, että port forwarding onnistuisi? Kiitos sille joka tämän solmun avaa. En voi millään uskoa, ettei ratkaisua löydy.
Vähän kärsivällisyyttä: http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/173895 Aloin vastaamaa tohon ihan heti, kun se sivuille ilmesty. Eli täällä ei oo palkattuja päivystäjiä ja tässä tapauksessa mä olisin sellasesta käyny, mutta kun kirjottamisessa kuluu aikaa, u know.