Dc++/BitComet --Yhteys lakkaa toimimasta

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by _RAM_, Jul 18, 2007.

  1. _RAM_

    _RAM_ Regular member

    Joined:
    Nov 4, 2006
    Messages:
    148
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Kun lataan joko DC++:lla tai Bitcometilla tunnin pari niin nettiyhteys lakkaa toimimasta. olen kokeillut verkoyhteyden korjaustoimintoa, mutta hetken kuluttua sanoo vaan: "Seuraavaa toimintoa ei voitu suorittaa loppuun: Ip-osoitteen uusiminen". Yhteys palaa kuitenkin kun käynnistää uudestaan tietokoneen (modeemin käynnnistäminen uudelleen ei auta). kerran kun käynnistin uudelleen niin oikealla alhaalla luki hetken: "Järjestelmä on havainnut ip-osoiteristiriidan toisen verkossa olevan järjestelmän kanssa", netti toimi kuitenkin hyvin. Kyseessä on ADSL-liittymä. Minä en itse kovin tiedä näistä verkoista, joten mikä on vialla? Jokin asetus? Modeemi on Telewell TW-EA501, jos sillä on väliä.
     
    Last edited: Jul 18, 2007
  2. _RAM_

    _RAM_ Regular member

    Joined:
    Nov 4, 2006
    Messages:
    148
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Sain yhteyden toimimaan sen katkettua, kun menin: käynnistä->suorita,kirjoitin cmd ja kirjoitin avautuvaan ikkunaan ipconfig /release ja ipconfig /renew. Eilen tuo ei kyllä toiminut. Mutta eikö kenelläkään ole tietoa miksi tuo yhteys aina menee? Äsken kun yhteys katosi niin sunbelt kerio valitti että Cannot connect to service, muta nyt se taas toimii. Tuntuu että nettiselaimen käyttö yhtäaikaa p2p-ohjelman kanssa aiheuttaa tuota.
     
  3. _RAM_

    _RAM_ Regular member

    Joined:
    Nov 4, 2006
    Messages:
    148
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    EDIT: Tuplat
     
    Last edited: Jul 19, 2007

Share This Page