Dc++ Dna

Discussion in 'Aloittelijoiden P2P-ongelmat' started by PKoo, Dec 1, 2003.

1. PKoo

PKoo Member

Trophy Points:
    11
    Mulla on Dna laajakaista ja neljä vaihtuvaa privaatti IP-osoitetta (Palveluluokka 1) . Siinä en ole saanut toimimaan Dc++ enkä kyllä myöskään Winmx:ää..mahdoton tehtäväkö ? vaatiiko kyseiset ohjelmat julkisen IP:n ?

2. Thyrfing

Thyrfing Guest

Ei mun mielestä vaadi. oothan kattonu ettei sulla oo mitään palomuuria päällä.
    Mulla oli sama ongelma ja soitin jo DNA tukeen.
    sitte vasta älysin ettei zonealarm päästä mua sinne DC++:ssaan :) tollo minä.

3. PKoo

PKoo Member

Trophy Points:
    11
    No soittelin Internet-tukeen ja meinasivat, että vaatii julkisen osoitteen toimiakseen...tarkoittanee rahanmenoa (palveluluokan nosto 2:een)? Vai onko jotain vippaskonstia... Palomuuria ei ole päällä

4. naapuri

naapuri Guest

Juu sama homma Baana-liittymässä aikanaan, kun aloitin halvimmalla palveluluokalla jossa salainen IP-osoite. Yritin kaikkia vippaskonsteja vaan sitte antauduin ja päivitin julkiseen IP-osoitteeseen. Eli ts. ei toimi.

Kattelin tossa tämän alueen DNA:n laajakaistaa ja halvin palveluluokka on julkisella IP:llä, mutta osittain rajoitetuilla palveluilla. "Liikennöinti internettiin yksisuuntaista, yhteydet avataan aina kotoa nettiin". Että sellasta...

Share This Page