Mulla on Dna laajakaista ja neljä vaihtuvaa privaatti IP-osoitetta (Palveluluokka 1) . Siinä en ole saanut toimimaan Dc++ enkä kyllä myöskään Winmx:ää..mahdoton tehtäväkö ? vaatiiko kyseiset ohjelmat julkisen IP:n ?
Ei mun mielestä vaadi. oothan kattonu ettei sulla oo mitään palomuuria päällä. Mulla oli sama ongelma ja soitin jo DNA tukeen. sitte vasta älysin ettei zonealarm päästä mua sinne DC++:ssaan tollo minä.
No soittelin Internet-tukeen ja meinasivat, että vaatii julkisen osoitteen toimiakseen...tarkoittanee rahanmenoa (palveluluokan nosto 2:een)? Vai onko jotain vippaskonstia... Palomuuria ei ole päällä
Juu sama homma Baana-liittymässä aikanaan, kun aloitin halvimmalla palveluluokalla jossa salainen IP-osoite. Yritin kaikkia vippaskonsteja vaan sitte antauduin ja päivitin julkiseen IP-osoitteeseen. Eli ts. ei toimi. Kattelin tossa tämän alueen DNA:n laajakaistaa ja halvin palveluluokka on julkisella IP:llä, mutta osittain rajoitetuilla palveluilla. "Liikennöinti internettiin yksisuuntaista, yhteydet avataan aina kotoa nettiin". Että sellasta...